Chloe- Skrevet 29. mars 2012 #161 Del Skrevet 29. mars 2012 Jenta er nå 22. Skulle likt å visst om hun lider av varige men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #162 Del Skrevet 21. februar 2017 Dette må være tull Anonymkode: 253a6...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linneah2013 Skrevet 21. februar 2017 #163 Del Skrevet 21. februar 2017 På 4.11.2003 den 16.22, Gjest Fast bruker, anonym nå skrev: Jeg kom hjem fra jobb tidlig i dag og fant min datter og min svigermor sittende ved kjøkkenbordet med fargeprøver, tapetprøver og andre ting. Da jeg spurte hva dette var for noe kunne min datter på 13 fortelle at hun skulle få pusset opp rommet i julegave. Svigermor og svigerfar har planlagt dette bak min rygg og de hadde visst planlagt mye også. Ting var allerede bestilt. Og møbler også, bla. ny stor seng, skrivebord, bokskap og diverse. Nå satt de og snakket og gardiner, sengeteppe og puter. Da jeg sa at det ikke passet så godt ble jeg møtt med følgende kommentar av min svigermor; "Kom nå ikke men dumme innvendinger, rommet hennes er jo IKKE pent, dessuten skal vi lete en tapetserer og andre ting, du trenger ikke gjøre noe" :o Jeg ble så sint :evil: hva er galt med rommet hennes? Det kunne kanskje trengt maling men gardinene er bare 15 år gamle og kun sover godt på min gamle campingseng (ny seng har vi ikke råd til nå). Leksene gjør hun på kjøkkenet og bokhylle synes jeg ikke hun trenger. Sitter her og føler meg overkjørt, min datter snakker ikke om annet, hun og svigermor skal på IKEA og andre steder og kjøpe masse ting (som hun ikke trenger) og svigerfar skal kjøpe datamaskin til henne (som om hun trenger det). Noen gode råd til hva jeg skal gjøre, jeg er jo moren hennes og jeg vet hva hun trenger og ikke!!! Fortvilet mamma Hadde jeg hatt så dårlig råd at min datter måtte sove på en campingseng (stakkars jente) og gardinene var 15 år gamle, hadde jeg blitt overlykkelig over dette. Faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linneah2013 Skrevet 21. februar 2017 #164 Del Skrevet 21. februar 2017 Akkurat nå, Linneah2013 skrev: Hadde jeg hatt så dårlig råd at min datter måtte sove på en campingseng (stakkars jente) og gardinene var 15 år gamle, hadde jeg blitt overlykkelig over dette. Faktisk. Hehe, såg nå det var en gammel tråd, håper jenta fikk ny seng ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 21. februar 2017 #165 Del Skrevet 21. februar 2017 Troll. Så dum og utakknemlig er jo ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå