Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #61 Del Skrevet 4. november 2003 Hun har ikke hatt noe vondt av å ligge på campingseng, mange barn i verden har ikke seng i det hele tatt :evil: Jeg tok en ditt på permen som svigermor la igjen og det er bestilt tapet til nesten 400 kroner rullen, det er helt uhyrlig! Gardinene som min datter ønsker seg ligger på noenlunde akseptabel pris (litt mye), sengen står det ikke noe pris på men den er av ett merke som heter jensen (bestilt fra bohus), kjenner ikke til det merket men det høres ikke så superdyrt ut. Dattern min holder fortsatt på å rydde vekk og er nok veldig glad nå. Men det sårer meg at min mann har gått bak min rygg, han har nok blitt snakket trill rundt av moren sin. f.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milkshake Skrevet 4. november 2003 #62 Del Skrevet 4. november 2003 Håper ingen tok mitt innlegg (s.1) seriøst, for det var det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. november 2003 #63 Del Skrevet 4. november 2003 Jensen-madrassene er de beste som er..........Hun fortjener å få ligge godt nå! Kan du ikke prøve å glede deg på hennes vegne litt isteden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #64 Del Skrevet 4. november 2003 "De beste som er"? Hvor dyre er de egentlig? Klarer ikke helt og glede meg på hennes vegne riktig ennå men jeg går ikke rundt og er sur på henne da. f.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 4. november 2003 #65 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har bestemt meg for å la de få pusse opp men jeg kommer til å forlange full kontroll med møbelkjøp, utenom sengen for den er visst allerede bestilt. Dyre gardiner er uaktuelt og hun får heller ikke bruke svigermors penger på fjås som pynteting, puter, sengeteppe, bilder og andre unyttigheter. Er bekymret for denne sengen som dattern min sier er "superfin og veldig stor". Jeg tenkte hun kom til å få en bondebrisk men dette er visst en dyyyyyr rammemadrass. Jeg liker det ikke men jeg skal hvertfall ikke ødelegge for min datter. f.m. jeg hadde blitt utrolig glad dersom svigers hadde tilbudt seg noe sånt for min datter. jeg vil jo det beste for henne, og ingen har vel noensinne blitt bortskjemt av å få møbler til rommet sitt? det er det DAGLIGE som kan skjemme bort et barn, ikke det som skjer så sjelden. og som faktisk trengs. en ting jeg reagerte på, du sier du er bekymret fordi datteren din får en slik flott seng, er det ikke bare flott at hun får en SKIKELIG seng å ligge på? en dyyyr rammemadrass som du sier, er jo kjempebra for ryggen bla, er det ikke viktig da? og siden svigers ønsker å kjøpe dette, så bør du bare være glad på din datters vegne. tenk hvor glad hun er nå. jeg hadde grått av glede hadde min datter i fremtiden fått noe sånt og vi ikke hadde råd til det selv. syns du virker en smule egoistisk.... Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #66 Del Skrevet 4. november 2003 Det er flott men jeg liker ikke at folk går bak ryggen min av den grunn. Jeg er ikke sint på dattern min heller. Hun fortjener god seng og alt det der men jeg vil ikke at hun skal fjase til rommet sitt med unyttige ting og bli bortskjemt. f.m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #67 Del Skrevet 4. november 2003 Det er flott men jeg liker ikke at folk går bak ryggen min av den grunn. Jeg er ikke sint på dattern min heller. Hun fortjener god seng og alt det der men jeg vil ikke at hun skal fjase til rommet sitt med unyttige ting og bli bortskjemt. f.m. nei det skjønner jeg kjempegodt, forstår hva du mener. men hør på meg nå, hun blir IKKE bortskjemt av å få rommet sitt pusset opp, blir hun det er det noe galt en plass. ei jente som får alt hun peker på gjennom oppveksten blir bortskjemt. ei jente som er vandt med at foreldrene har dårlig råd, og så får pusset opp rommet sitt, blir TAKKNEMLIG. det er en stor forskjell her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 #68 Del Skrevet 4. november 2003 Bortskjemt av å ha et fint og koselig rom? Bortskjemt av å sove i ordentlig seng kontra campingseng? Hvis f.m. mener at dette er ting man blir bortskjemt av, er det jammen meg på tide at hun stikker hodet laaangt opp av sanden og se seg skikkelig omkring. Ja, det finnes bortskjemte drittunger, men det er da som oftest unger som besitter langt dyrere og luksuriøse ting enn et fint rom. Det fine rommet hadde de klappet og klart da de var nyfødte, med stadige oppgraderinger. Innlegget er endret. ~Sissan - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #69 Del Skrevet 4. november 2003 Det kunne kanskje trengt maling men gardinene er bare 15 år gamle og kun sover godt på min gamle campingseng (ny seng har vi ikke råd til nå). Leksene gjør hun på kjøkkenet og bokhylle synes jeg ikke hun trenger. Jeg trodde på innlegget helt til denne kommentaren kom. Dette må være tull, sorry!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pooh Skrevet 4. november 2003 #70 Del Skrevet 4. november 2003 Sorry jeg klarer bare ikke å bry meg.Jeg forstår det at man føler at man har blitt godt bak ryggen på.Jeg selv ville gjerne ha hørt det av svigers før barnet fikk vite noe.Men jeg hadde ikke nektet de heller,kansje de regnet med at du ikke ville godta det?Jeg bare syntes det hadde vert helt topp,hvis mitt barn hadde hatt 15år gamle gardiner og en camping seng.Men nå vet hun om det så da må du bare svelge det.Det går jo ann å si til svigers at de kan fortelle deg neste gang de har slike planer.Men her i huset går barnets behov først gett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambuman Skrevet 5. november 2003 #71 Del Skrevet 5. november 2003 Du må jo forstå at ungen lider. :evil: La ungen bli med besteforeldrene og kjøpe inn det hun trenger og ønsker seg. Besteforeldre SKAL skjemme bort barnebarna. Grunnen til at de går "bak ryggen din" er vel fordi de ser at du mangler økonomi og ikke vil gjøre deg forlegen med sine "almisser" Tenk hva ungens venner/kammerater sier til campingsen, 15 år gamle gardiner og et rom som ikke er pusset opp på aldri så lenge. La barna ta i mot fra ALLE besteforeldre i verden Besteforeldre SKAL skjemme bort barnebarn ! ! ! Innlegget er moderert ~Sissan, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 5. november 2003 #72 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har ikke lest gjennom tråden, men: UNNSKYLD MEG - dattera di sover på ei campingseng, og du greier ikke å glede deg på hennes vegne når svigers tilbyr seg å pusse opp??? Du sier jo selv at jentungen er i skyene for at hun skal få "nytt" rom, og så er det eneste du tenker på at avgjørelsen ble tatt bak din rygg? Ikke rart den ble det forresten - jeg skjønner besteforeldrene godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 5. november 2003 #73 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg trodde på innlegget helt til denne kommentaren kom. Dette må være tull, sorry!!!! Tror ikke dama hadde brukt energi på å svare på innleggene gjennom hele tråden hvis det bare var kødd... (det finnes faktisk en del merkelige mennesker her i verden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #74 Del Skrevet 5. november 2003 du der "fortvilte mamma" har du tenkt å svare på dette noen gang?? dette gadd hun selvfølgelig ikke å svare på.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 5. november 2003 #75 Del Skrevet 5. november 2003 Hun har ikke hatt noe vondt av å ligge på campingseng, mange barn i verden har ikke seng i det hele tatt :evil: f.m. :o Selvfølgelig har hun vondt av å sove i en campingseng hver natt!! En sånn seng er da ikke beregnet på det?Man blir ikke bortskjemt av å ha nødvendige ting, og hvis rommet mitt hadde sett ut sånn når jeg var 13, hadde jeg vært FLAU! Mange barn har ikke seng, mange barn har ikke mat, mange barn får ikke skolegang, osv... Skal du bruke det mot din egen datter???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #76 Del Skrevet 5. november 2003 Dette innlegget har jeg også lest som et leserbrev i et blad for ikke så lenge siden. Ikke kast bort mere tid på å svare noen som bare er ute etter og provosere :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. november 2003 #77 Del Skrevet 5. november 2003 Man har det vel ikke mer moro enn man selv gjør det? Er intensjonen å lure folk trill rundt, så gjør det mer troverdig er du snill. Om det nå skulle vise deg å være sant, så er mine kommentarer: Du har internett, og du legger inn svar her i beste middagstid og på kvelden. Ergo lider ikke din datter bare under manglende oppgradering av rom og seng, men det ble vel heller ikke mye middag på henne i går? Eller kvalitetstid forøvrig? Steng av internetten fra nå av og frem til jul, og du har seng til ungen til jul. Steng av fram til sommeren, og du har til resten og. Å få barn innebærer et økonomisk ansvar på minst 18 år. Å la et barn sove så lenge i barneseng og senere på campingseng er direkte uforsvarlig for en kropp i utvikling. Også hadde jeg selv valgt å pusse opp soverommene før stue/kjøkken, inkl mitt eget. Er huset gammelt, så er det neppe godt inneklima i det, og da er det mer viktig at soverommene er i god stand enn at det ser bra ut der man sitter og se på teve. Egentlig så driter jeg i hele tråden, men siden jeg først har lirt utav meg dette så kan jeg vel poste det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 5. november 2003 #78 Del Skrevet 5. november 2003 Vær så snill å unngå personangrep videre i tråden. ~Sissan - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #79 Del Skrevet 5. november 2003 Vær så snill å unngå personangrep videre i tråden. ~Sissan - moderator personangrep?? har du lest tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2003 #80 Del Skrevet 5. november 2003 Vær så snill å unngå personangrep videre i tråden. ~Sissan - moderator Er det personangrep og opplyse at dette har jeg lest tidligere et helt annent sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå