Gå til innhold

Påskegave til kjæresten

Betty77

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker bare kort høre hva dere mener..Har noen tanker som jeg vet hva sambo ønsker seg nå til våren/sommeren. Han har ingen forventning om at jeg skal kjøpe påske egg/påske gave til ham. Menn ønsker vel seg litt mere slike manne ting.. Vi har hatt det så fint sammen siste tiden, og ønsker å kjøpe han en liten gave nå til påske for det passet så fint. Ferietur blir utelukket da vi planlegger en tur evt til vinteren. Prismessig kan jeg strekke meg til tusenlappen eller litt over. Alt.2 er kanskje noen lapper mer?

Ting jeg har tenkt på er

1. Wii

2. Motorsag (han ønsker seg veeeeldig)- hva koster en slik? Hva er beste sort? Vi blir å sage endel ved i skogen selv, i tillegg til å ta noen trær på tomta.

3. Ei trillebåre (bare for artig - og vi har ikke en slik) med noe spennende oppi, men hva?

4. Et enkelt påske egg med noe smågodt og en eller annen liten ting?

Hva synes dere?

Andre forslag mottas med takk :)

Vi er begge over 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Unntatt jul, bursdag, årsdager og hvis den ene virkelig trenger og ønsker seg noe, synes jeg dyre gaver er tull.

Jeg ville heller at han hadde spart så vi kunne reist vekk sammen, enn at han ga meg diverse ting til et par tusen i ny og ne.

Siden han ønsker seg motorsag kan vel det kanskje være noe? Men å kalle det "påskegave"... Njæ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Synes du skal gi han er egg med godis og noen hyggelige lapper nedi, jeg. Og så spare resten av pengene til ferietur.

Motorsager får du ikke veldig billig. Tror du kan få elektriske til nedi tusenlappen, mens de bensindrevne er endel dyrere. Kan du strekke deg til noen lapper, så får du en god motorsag. Kartlegg deres behov (lett eller tung? Elektisk eller bensin? Kvalitet eller billig? etc), og så spør du etter hjelp i en forretning. Husk byttemulighet dersom han ikke mener den passer han. Egentlig burde han kjøpe den selv, siden han kanskje vet hva dere trenger.

Jeg har Jonsered, bensindrevet, og synes den er helt ok. Tror den kostet ca 2-3000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kjøpt en bok og masse snop som jeg vet kjæresten min liker å pakket inn. Har skrevet et fint kort til han pluss en hjerte sjokolade i gull der det står jeg elsker deg på. Han kommer nok til å synst det er veldig sukkersøt, men jeg bryr meg ikke om det og det er sånne små ting han får meg til å ville gjøre. Jeg er ikke den som er så romantisk av meg, men liker å glede andre :P

Vi skal ikke feire påske sammen så derfor fant jeg ut at jeg ville gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gi han er egg med godis og noen hyggelige lapper nedi, jeg. Og så spare resten av pengene til ferietur.

Motorsager får du ikke veldig billig. Tror du kan få elektriske til nedi tusenlappen, mens de bensindrevne er endel dyrere. Kan du strekke deg til noen lapper, så får du en god motorsag. Kartlegg deres behov (lett eller tung? Elektisk eller bensin? Kvalitet eller billig? etc), og så spør du etter hjelp i en forretning. Husk byttemulighet dersom han ikke mener den passer han. Egentlig burde han kjøpe den selv, siden han kanskje vet hva dere trenger.

Jeg har Jonsered, bensindrevet, og synes den er helt ok. Tror den kostet ca 2-3000.

I tillegg bør man kjøpe inn beskyttelses handsker og bukse :)

Jeg har også Jonsered motorsag, mener jeg betalte 2500 for den 300 for handsker og 700 for buksa :)

.. i tilegg bruker jeg hørselsvern og "vernebriller" når jeg er ute og massakrerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye motorsag prat det var her inne i kveld.

Regn fort 2500 for ei lita hobby sag. Det er 3 merker du skal kjøpe, Husqvarna, Jonsered eller Stihl. Styr unna alt av kina produkter og kjøp av en seriøs forhandler som klargjør sagen før du får den. Du skal aldri bruke sag uten kurs, Værne bukse, Støvler og hjelm. Kansje du kan sponse et gavekort så kan han kjøpe resten selv?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...