Tenk_om Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 For en liten stund tilbake ble jeg singel etter et langt forhold. Du kan si jeg ble dumpet men det var for det beste. Uansett så fikk jeg mye støtte etter bruddet og jeg begynte å glede meg over singellivet. Men jeg har den siste uken oppdaget at mine kamerater som snakket med meg nesten hver dag etter bruddet, en etter en falt av lasset og i dag hører jeg ingenting fra dem. Dette er kamerater jeg har hatt i over 10 år mens jeg var sammen med samboeren og som jeg stoler veldig på. Har jeg virkelig vært så naiv at jeg trodde de bare ville støtte vennen sin? Når de så jeg ikke var interessert i å trøste meg med dem så kunne det bare være... Uff måtte bare få det ut!
Gjest padawan Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 du skal ikke se bort i fra at noen av de så for seg at dere ble noe mer enn venner nå som du ble singel.
Steinar40 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 (endret) Har jeg virkelig vært så naiv at jeg trodde de bare ville støtte vennen sin? Når de så jeg ikke var interessert i å trøste meg med dem så kunne det bare være... Uff måtte bare få det ut! For meg er det ubegripelig at folk innbiller seg at kvinner og menn kan være såkalte kompiser eller kamerater. Det er overhodet ikke naturlig. Det kan selvfølgelig fungere for noen, men da er det unntak og ikke regel. Det er sannsynligvis flokkinstinktet i kvinner flest som skaper dette problemet. Og at de fleste mannfolk er dumme som brød. Endret 19. april 2011 av Steinar40
Tenk_om Skrevet 20. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2011 Vi har da vært venner i over 10 år, så det er jo fult mulig. Leksen er vel at single kvinner og menn ikke kan være venner...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Er det bare de som skal ta kontakt med deg? Hva med at du tar kontakt med dem? Vennskap går jo tross alt begge veier.
Steinar40 Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 (endret) Vi har da vært venner i over 10 år, så det er jo fult mulig. Leksen er vel at single kvinner og menn ikke kan være venner... Fornuftig er det uansett ikke. Endret 20. april 2011 av Steinar40
Sunchild Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Kanskje det kommer av typen kontakt dere har hatt etter bruddet? Kjenner selv flere jenter som etter at de har blitt dumpet ikke klarer å snakke om annet enn exen i månedsvis, og det er grenser for hvor lenge det er underholdende å høre på, uansett hvor gode venner de er. Da trekker man seg fort unna en stund, og opptar vennskapet igjen senere (om mulig). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå