Lady in blue Skrevet 28. april 2011 #41 Skrevet 28. april 2011 Jeg synes med Moddi er nydelig sjarmerende, og passer kanskje til stemmen din? Du kan jo synge den på din egen dialekt. Eller på engelsk, Vashti Bunyan - http://www.youtube.com/watch?v=0AGD78mWcss, den opprinnelige.
Plutseliten Skrevet 28. april 2011 #42 Skrevet 28. april 2011 Synes du har en fin stemme Spent på om du går videre
Gjest norah Skrevet 30. april 2011 #43 Skrevet 30. april 2011 Først; du har absolutt en pen stemme, og kan helt sikkert gjøre det greit på en audition dersom du velger riktig type sang. Jeg er enig i at det ikke er mye særpreg i stemmen din, så du må også forvente at dette ikke sees på som bra nok, selv om du har pen stemme. Når det er sagt så har du mye å vinne på å ta sangtimer. Du mangler endel teknisk, som går utover kvaliteten. Dette er både bruken av luft i stemmebåndene, du svikter litt i stemmen her og der på grunn av manglende teknikk(ikke stygt, men et trent øre hører det), du har noe grumsete overganger og du har endel å jobbe med på klang. Blant annet. Når jeg sier endel å jobbe med så mener jeg at jeg tror du kan utvikle deg mye siden du har et grunnlag. Men jeg tror fortsatt ikke du vil få et sterkt særpreg. For å gjøre suksess i sin sjanger må man ha kombinasjonen særpreg/gode låtskriveregenskaper, eller ha en slående vakker stemme.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #44 Skrevet 30. april 2011 Jeg tenker noe sånt som av Jewel eller av Susanne Sundfør hadde vært noe for deg å synge. Med litt trøkk, vel å merke.
Sofie_22 Skrevet 30. april 2011 #45 Skrevet 30. april 2011 synes du har en fin stemmme Krysser fingrene for at det går bra
Lumos Skrevet 2. mai 2011 #46 Skrevet 2. mai 2011 Jeg synes som de fleste her at du har en fin stemme, bare litt lite særpreg. Lykke til med låtvalg og audition!
Korall Skrevet 23. mai 2011 #47 Skrevet 23. mai 2011 Du har en kjempefin stemme, men det er mange som har det. Folk som er mindre flink å synge kommer av og til videre, så sats på å spille på personligheten din! Utstrål selvsikkerhet mikset med en dose ydmykhet, for det å synge kan du! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #48 Skrevet 23. mai 2011 Ja, kom du videre og får synge for dommerene, komme på tv og sånn når IDOL starter?
Gjest Lottiplott Skrevet 23. mai 2011 #49 Skrevet 23. mai 2011 Noen forslag til låter: Hva med "Kanskje du behøver noen" med CC Cowboys? - Moi sin "After you Sir" - Florence and the Machine sin vakre "You've got the love" - "Wonderwall" av Oasis - Nå skal det sies at jeg ikke har noe særlig bra lyd på laptopen min for øyeblikket, så det kan hende det blir helt feil sanger for deg, men ville foreslå et par fine låter
Gjest Lottiplott Skrevet 25. mai 2011 #50 Skrevet 25. mai 2011 Nå fikk jeg hørt på det siste klippet du la ut, kjempefint! Jeg syns du har veldig fin stemme, som kom mer til sin rett i den siste sangen med piano til enn på de som var a capella. Sannsynligvis fordi det var mer trøkk i den, og det passet stemmen din kjempebra! Jeg syns absolutt at du skal ta tipset fra de andre i tråden her, og finne en flott låt med litt trøkk, så kicker du ass på Idol! Lykke til - KG heier på deg! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå