AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Dette er riktignok nesten tre år siden, og jeg har utviklet meg mye siden da. Dessverre har jeg ingen nyere videoer, men man kan likevel høre hva slags "type" stemme jeg har. Synger sjeldent for andre, men da jeg gjorde det i går ble jeg møtt med ønsker om å synge mer. De følte seg ikke tvunget til å gi komplimenter, ettersom det var andre som sang før meg uten å få komplimenter for deres synging. Det var heller ikke alkohol med i bildet. Nå er jeg nysgjerrig på hva dere mener om meg http://www.youtube.com/watch?v=H-_1ZFX7VNE Takker for konstruktiv kritikk, slik at jeg kan finpusse på teknikker frem til Idol-audition. 2
Gjest Silvermist Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 FY SØREN for en nydelig stemme!! Rett og slett helt fantastisk.
karolinn Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Syns du forsvinner litt bak melodien, så er ikke så lett å høre tonene.. men syns du har en fantastisk ro i stemmen, og den virker veldig moden. Har god tro på at dette kan være Idol-finale-matriale Lykke til uansett!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 FY SØREN for en nydelig stemme!! Rett og slett helt fantastisk. Syns du forsvinner litt bak melodien, så er ikke så lett å høre tonene.. men syns du har en fantastisk ro i stemmen, og den virker veldig moden. Har god tro på at dette kan være Idol-finale-matriale Lykke til uansett! Ja, det var litt dum lyd.. Men tusen, tusen takk! Er veldig nervøs før auditionen, så ordene deres betyr mye for selvtilliten! Hilsen TS
Angg Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Sånn teknisk har jeg ikke peiling, men likte kjempe godt det jeg hørte ! Blir litt misunnelig når jeg hører sånt.. håper du holder oss oppdatert :)
Sirene Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Jeg synes nok at stemmen din er litt puslete, spe og skiller seg lite ut.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Jeg synes nok at stemmen din er litt puslete, spe og skiller seg lite ut. Ja, det er jeg enig i! Likevel har det nok litt å si at det er en veldig rolig sang, og at jeg ikke prøvde å overdrive den. I tillegg er musikken litt for høy i forhold til vokalen. Men jeg skal absolutt ta en kraftigere sang som viser et større spekter i stemmen min. Takk for tilbakemelding
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Sånn teknisk har jeg ikke peiling, men likte kjempe godt det jeg hørte ! Blir litt misunnelig når jeg hører sånt.. håper du holder oss oppdatert :) Tusen takk:) Det skal jeg selvfølgelig gjøre! Precast-audition er 28-29 april.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Du har en fin og behagelig klang i stemmen. Litt sår og følsom. Tror du passer til å synge litt jazz-aktig. Du trenger bare litt mer trøkk en på dette lydklippet, så tror jeg du går videre. Deilig å høre en som kan synge, som skal være med i Idol. Gleder meg til å følge med på en ny sesong. 3
sequin Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Syns det hørtes helt ok ut og jeg tror ikke akkuratt den sangen ville imponert en idol-dommer. Men med litt mer trøkk som Belle Gunnes sier, så tror jeg du går videre for du har jo en veldig fin stemme:)
Benedicte22 Skrevet 19. april 2011 #11 Skrevet 19. april 2011 Jeg synes det var utrolig kjedelig. Stemmen er fin, men i det store og hele var det kjedelig å høre på.
lykkeknotten Skrevet 19. april 2011 #12 Skrevet 19. april 2011 Jeg synes du har en forferdelig fin stemme, og at det kan bli litt kjedelig er jeg enig i, men det har selvfølgelig med sangvalget å gjøre. Det er jo ikke akkurat en sang med mye fart og trøkk i. Jeg tror absolutt at dette kommer til å gå bra!
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #13 Skrevet 19. april 2011 Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det hjelper meg veldig mye! Jeg legger ut en ny video med nyere innspillinger. Tre sanger hvorav to er a capella. Tar også gjerne i mot forslag til sanger med litt trøkk i http://www.youtube.com/watch?v=n59Ig92u7hw
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #14 Skrevet 19. april 2011 sangene er kjedlige og tror det er med på å gi et dårligere inntrykk Stemmen din er ok,ingen spesiell trøkk som gir den særpreg for meg
La Papesse Skrevet 19. april 2011 #15 Skrevet 19. april 2011 Kjempeflott Liker klangen i stemmen din. Tvitvi
Gjest Fikira Skrevet 19. april 2011 #16 Skrevet 19. april 2011 Stemmen din er helt ok . Men syns stemmen og sangene blir for...forutsigbare, ingenting som skiller seg ut.
Gjest Sobril Skrevet 19. april 2011 #17 Skrevet 19. april 2011 Helt ålreit stemme, men den typen musikk blir for kjedelig for meg. Men hver sin smak. Skal se du går videre
Adeleine Skrevet 19. april 2011 #18 Skrevet 19. april 2011 Helt OK. Ikke noe spess. Blir spennende å se om du går videre, jeg tror dessverre ikke jeg hadde sendt deg videre om jeg hadde vært dommer. Litt kjedelig, men du kan sikkert bli bedre ved å øve.
Gjest Consensio Skrevet 19. april 2011 #19 Skrevet 19. april 2011 Du har potensiale, absolutt. Problemet er nok at du ikke har et veldig utpreget særpreg i i stemmen. Du skiller deg ikke ut på noe måte, men høres ut som alle andre som også klarer å synge rent. Har du forsøkt å virkelig bruke stemmen, altså fullt ut? For meg så høres det ut som at du holder en del tilbake. Om du bruker stemmen din fullt ut og får litt hjelp fra en sangpedagog (sistnevnte får du sikkert en del av om du kommer videre i Idol) Vær litt obs på engelskuttalen din. Noen ganger høres det ut som at du "kveler" ordene litt, og det høres ikke bra ut. Med riktig trening og riktig type musikk så tror jeg du kan gjøre det bra
Gjest Purple Haze Skrevet 20. april 2011 #20 Skrevet 20. april 2011 Jeg syns du har en god stemme med varm klang og dybde, behagelig å høre på. Jeg syns ikke den var sped, tvert i mot. Har helt klart tro på at du kan gå videre i Idol! Når Tone Damlie kan bli stjerne, kan i hvert fall du! Velg en låt du kjenner godt og er trygg på, men kanskje noe med litt mer fart og trøkk enn de du har lagt ut her. Jeg hører alt for lite på kvinnelige vokalister til å foreslå noe konkret, men kanskje du har noen favoritter selv? Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå