Gå til innhold

Liker han meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en gutt har "holdt på" ilag i noen mnd.. Men er usikker på om han liker meg, eller om han kun er ute etter sex. Hver gang vi møtes har vi sex. Jeg har sovet over til han flere helger etter at vi har vært på byen, å da har vi sex omentrent hele natten, å har sex flere ganger løpet av dagen når vi våkner. Ligger å koser i sengen, å han stryker meg over hele kroppen, gir meg massasje osv.

Hvergang jeg har sovet over der har jeg vært der i flere timer etter at vi våkner, har spist frokost ilag å dusjet, å hvis han sitter på dataen tar han meg i fanget sitt. Han har også vært til meg å sovet over til meg når vi har vært edru. Å hver søndag er det "vår" dag, da ser vi søndagsfilmen å koser hele dagen og kvelden.

Vi sender meldinger hver dag, men får ikke tid til å møtes så oftes, siden jeg jobber i turnus å har både dag, ettermiddag og natt iløpet av en uke, å han pusser opp en leilighet han har kjøpt. Men han gir uttrykk for at han synes det er dumt at vi ikke får tid til å møtes så ofte, å at det aldri passer oss samtidig. Hva tror dere ? Tror dere han liker meg og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han liker deg garantert, men om han er villig til å forplikte seg er en annen sak.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville også sagt at han liker deg.

Skrevet

Høres ut som han liker deg :) (sånn skulle det være) ;)

Skrevet

Hvis du er usikker på om en som oppfører seg slikt liker deg, - hvordan oppfører de som du tror misliker deg seg da? Er det da bare ryggmassasje og aldri sex?

Skrevet

Han liker deg helt sikkert, men det spørs om han er villig til å inngå noe forhold. Det eneste du kan gjøre for å finne utav det på, er å spørre.

Skrevet

Kanskje hu først skal spørre seg sjøl hva hu vil?

Skrevet

Jo, har jo fått en følelse av at han liker meg, men når det kommer til gutter er jeg helt elendig på å ta hint, å tyde dem ! Kunne jo ha spurt rett ut, men er så redd for hva han vil svare. Men har jo selfølgelig vært lettere, så hadde jeg vist med sikkerhet.

Men tusen takk for svar :-)

Skrevet

At han liker deg er en selvfølge slik han behandler deg når dere er sammen. Spørsmålet er om det holder til noe mer.

Skrevet

Det ida egentlig lurer på er vel hvordan han fyren er når hun ikke er tilstede?

Skrevet

Det ida egentlig lurer på er vel hvordan han fyren er når hun ikke er tilstede?

Hva skjer med sånne usaklige kommentarer? Hvis du ikke har noe mer konkret tips å komme med, så trenger du ikke skrive noe her vel?

Ja, det virker helt klart som om han liker deg, og jeg tviler på at du har så mye å tape på å spørre han. Han er kanskje like usikker som deg? :)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt liker han deg. Ellers ville han neppe hatt sex med deg gang på gang...

Gjest Katten.
Skrevet

Han liker deg garantert, men om han er villig til å forplikte seg er en annen sak.

Helt riktig.

Skrevet

Har ikke tenkt så mye på hvordan han er når jeg ikke er tilstede, han har ikke noe rykte på seg for å være en "player", å jeg bor i en liten by der alle vet alt om alle. Å har han gjort noe en helg så har det garantert kommet ut på mandag.

Ja, får kanskje mote meg opp til å spørre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...