Gå til innhold

har bare lyst til å grine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til den beslutningen at jeg ikke ønsker å motta oralsex av typen. Jeg klarer det rett og slett ikke når han egentlig ikke vil (snakket om dette i en tidligere tråd).

Jeg vet ikke om jeg ønsker å prøve andre stillinger, leker eller noe sånt. Jeg føler meg bare trist når jeg tenker på sex. Føler meg så lite attraktiv og sexy rundt han pga dette at jeg blir deppa.

Han mener at jeg gjør én fjær til fem høns med dette. At han egentlig vil, men er usikker. Kanskje jeg gjør det, men jeg føler meg virkelig så lite attraktiv og sexy rundt han pga de problemene vi har hatt at jeg ikke ønsker å prøve noe nytt.

Jeg vokste opp med overgrep, voldtekt, mobbing og spiseforstyrrelser. Jeg kan godt innrømme det.. Ikke noe å skamme seg over.. Jeg har et elendig selvbilde/selvtillit.. Kanskje det er derfor jeg alltid prøver å gjøre én fjær til fem høns når det gjelder sex? Som en kveld da han ikke ville ha sex.. Jeg gråt meg gjennom hele natten.. trodde det aller verste.

Helt håpløst. På andre måter har vi det helt fint, problemene kommer straks jeg åpner kjeften om sex.

Tror dere jeg trenger en slags form for terapi? Komme over fortiden? Jeg føler at dette forholdet kommer til å gå rett i vasken om jeg ikke skjerper meg snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg tror du trenger hjelp til å komme over/klare å leve med overgrepene du har opplevd.

Slikt er ikke lett å hanskes med aleine.

Skrevet

Etter alt det det virker som du har opplevd, så ser jeg ihvertfall ikke noe annet en positivt av å søke profesjonell hjelp til å hanskes med det.

Kanskje han er mer usikker ang sex også nettop på grunn av din fortid? Fordi han er usikker på hva han "kan" gjøre og ikke og hvordan du føler det, dersom han kjenner til hva du har opplevd? Jeg ville hatt ett helt annet forhold seksuelt til min kjæreste dersom han hadde vært utsatt for overgrep etc i barndommen!! Dessverre å si det, men jeg ville jo vært livredd for å gjøre noe som kunne være galt eller føles vondt for kjærsten!!

Kanskje om du får terapi for å klare å leve med din fortid, at han kan være med på noen timer? slik at han kan forstå litt? og slik at du kan prate med ham på "trygg grunn" med psykolog el til å forklare det du ikke klarer å forklare?

Noe bør du ihvertfall gjøre, både for deg selv og for forholdet deres.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at grunnen til at han har vært så "forsiktig" når det gjelder sex, er at han har tatt hensyn til deg, og følt seg usikker pga. dine tidligere problemer.

At han gjerne ønsker å gjøre deg lykkelig, men at han er redd for å presse deg til noe. Jeg tviler veldig på at han ikke finner deg attraktiv og sexy.

Men jeg tror du trenger hjelp. Det er ganske vanlig når man har opplevd så mye negativt som du har, at man får sånne problemer senere i livet. Dette kan kanskje ikke typen din hjelpe deg så mye med.......

Skrevet

Jeg føyre meg i rekken av de mange andre: du bør nok søke en eller annen form for hjelp. Det er lettere å komme gjennom problemene dersom du kan snakke med noen som er profesjonelle innen område, de har tross alt lang erfaring i hvordan man skal takle slike problemer.

Men hva du enn gjør,

Lykke til!!

Gjest Coolaid
Skrevet

Sex skal være gøyalt og deilig. Ikke bare grått og trist. Tror du gjør lurt i å søke hjelp, livet er for kort til å gå rundt å ha det vondt. Ønsker deg lykke til. Stor klem fra meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Innlegget slettet

Remyline -Moderator-

Skrevet

Sitat slettet. Remyline -Moderator-

...et usedvanlig flott innspill.... :(

...er det dette som heter sosial intelligens?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...