mora Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg har nettopp skaffet meg ipod generasjon 4. Og så har jeg spotify premium. Så det jeg nå lurer på er om noen kan. Gi meg en trinn for trinn beskrivelse på hvordan jeg får spotify på ipoden og hvordan jeg lager lister.
Gjest SelvesteTerese Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg tror desverre ikke spotify funker på gen 4 ipod. Men ipod touch derimot.. Men tør ikke si det helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Spilleren må kunne koble seg opp til internett, noe nano som jeg regner med du har ikke kan.
antibac Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Du må laste ned Spotify i App Store. Du kan lage spillelister på iPoden, men jeg anbefaler å gjøre dette på PC. Så ja, lag lister på dataen, åpne Spotify på iPoden og der er listene. Så kan du gjøre dem offline etterpå om dette er ønskelig.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Du må laste ned Spotify appen. Enten i iTunes og synkronisere til iPoden, eller direkte på iPoden via App Store. http://itunes.apple.com/no/app/spotify/id324684580?mt=8 Så start appen, logg inn og sett offline spillelister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå