S@va Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg venter eggløsning i løpet av uka eller til helga. Har litt ustabile sykluser for tiden og driver og tester med EL-strimler for å finne EL. I et par dager nå har jeg vært småkvalm og uggen Spesielt til morgenen i dag. Kjenner også en slags "strekk" eller "press" i sidene som varierer fra høyre til venstre side. Nå ikveld kjenner jeg et merkelig "nedpress" i bekkenet, nesten som om at jeg er supertissetrengt, men det er jeg egnetlig ikke. Har løpt på do massevis av ganger i dag. Høres dette kjent ut for noen av dere? Kan det være EL som lager litt rabalder før sin ankomst..?
S@va Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2011 Nedpress var vel ikke riktig ord, men det presser på en måte nedover
Sillan Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Strekk og press i sidene er bare eggposene som vokser og gjør seg klar til en evt eggløsning. Det er bare en av eggstokkene som faktisk slipper egget,men begge "gjør seg klar" for det. Det er det man kjenner. Plassen kan noen ganger bli for liten og man kjnner det ved at man må oftere på do o.l. Jeg kjenner veldig godt alt du beskriver bortsettfra "nedpresset". Mulig det er rett før eggposen brister??
S@va Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Åh, takk for svar! Det var beroligene! Det har gitt seg nå, heldigvis. EL-test var negativ tidligere i kveld. Kanskje positiv i morgen..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå