meta2 Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Da jeg ryddet oppe i stuen som ungene bruker, så fant jeg et lite minnekort. Det er et micro SD 2 gb. Testet det i mobilen til ene gutten, men det var for lite. Noen som vet hvor en bruker det? Mobil eller foto.
meta2 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2011 Mannen kunne bruke det i sin HTC mobil, men fikk ikke frem noen ting.
hulaboer Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 (endret) Du bruker det som regel i mobiltelefoner (SD-kort er større og er vel det mest brukte formatet i ulike former for elektronikk, og MicroSD er et miniformat av dette som vel først og fremst brukes i mobiltelefoner i dag). Det skal fungere med nyere HTC-modeller. Hvis du ikke fikk frem noe, er det sannsynligvis fordi kortet er tomt. Endret 18. april 2011 av hulaboer
meta2 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2011 Du bruker det som regel i mobiltelefoner (SD-kort er større og er vel det mest brukte formatet i ulike former for elektronikk, og MicroSD er et miniformat av dette som vel først og fremst brukes i mobiltelefoner i dag). Det skal fungere med nyere HTC-modeller. Hvis du ikke fikk frem noe, er det sannsynligvis fordi kortet er tomt. Vi lurte på om vi kunne finne ut om det var noen av barna sine venner som kunne ha mistet det. Får høre med de etter hvert som de kommer innom. Mannen kan ta det med på jobb og sjekke det der. Det passer ikke i Sony Ericsson sin mobil.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Det finnes også et sd kort i vanlig størrelse man kan putte den lille i. Jeg har slik i mobilen min.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Det finnes også et sd kort i vanlig størrelse man kan putte den lille i. Jeg har slik i mobilen min. * Og mine telefoner er sony ericsson. Både en gammel og en nyere.
Katrinepus Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Det er et Micro SD kort som er blitt standard i alle nye mobiler fra ifjor sommer omtrent, og mange små kameraer og slikt. Det tilhører ikke en Nintendo DS, da den bruker vanlig SD (storebror). Gamle Sony Ericsson bruker Sony m2, som er veldig likt, men ikke helt. Mest sannsynlig tilhører det en mobil, bare si ifra til ungene om å si det videre, dem merker det fort, da det fort blir klønete å ta bilder eller lagre mp3 uten minnekort. Det at det ikke dukket opp noe, trenger ikke være mer enn at det er tomt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå