Gjest gjest på besøk Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Skal noen av dere ha noen form for musikk under aperitiff´en?? Var i et bryllup der en mann spilte piano og sang og det var veldig stemningsfullt. Noen tips??
zmurfette Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Vi skal ha taffelmusikk når gjestene kommer + under velkomstchampagnen. Det blir nok klassisk gitarklimpring, for en av de som spiller i bandet vi skal bruke er sykt god til slikt.
helenaa Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Vi skal ha litt jazz. Tipper det blir noen lette og muntre standardlåter. Jeg er litt lei meg for at jeg går glipp av det (vi skal fotograferes), men jeg er veldig fornøyd på gjestene vegne! :D
kimmi Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 ahhh, det har jeg ikke tenkt på!!! hmm.... er det noen av gjestene jeg kan bruke.....?????? tid og pris til festmusikerne er allerede diskutert nedover så ....... :o
nessi Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Vi venter nok med musikk til etter maten :D
jea Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Vi skal ha musikk under maten og festen..KAnskje han spiller litt før også
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Vi skal ha felemusikk regner jeg med...skal hvertfall spille når vi (dvs brudeparet) ankommer i båt. Det blir også et foredrag om stedet vi er på under aperitiffen.
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 De av dere som skal ha jazz, har dere noen anbefalinger på flinke folk i Oslo - området?
zmurfette Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 De av dere som skal ha jazz, har dere noen anbefalinger på flinke folk i Oslo - området? Ja, de jeg skal bruke som musikere i bryllupet mitt... De er i utgangspunktet et jazzband, men spiller alt annet også (er klassisk utdannete musikere, men bare 25-30 år ca, så de spiller alt mulig og har en spesiell forkjærlighet for jazz). Send meg en pm (men da må du vel kanskje logge deg på, eller...vet ikke helt jeg, er ikke så kjent med de tekniske finessene her inne...) så kan du få et tlfnr av meg. Om du synes det virker interessant, da.
november03 Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Zmurfette - hvis du kunne sende meg en PM hadde det vært supert. Hva tar de i honorar? Takk, takk!! :D :D :D
kimmi Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 jeg vil også ha musikk under vekomstdrinken..... ahhhh!! *tenke tenke*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå