Gå til innhold

ny her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt litt med på hva dere snakker om å diskuterer. Så siden jeg skal gifte meg i juli måned, då tenkte jeg det var greit å henge meg på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til KG - håper du i likhet med mange andre her vil finne mange gode råd : )

Skrevet

takk skal du ha Rose. Ingenting er som en varm velkomst.Etter det jeg ser "passer"dere mye på hverandre. Nett som en venninne flokk.Hadde vert kjekkt om de på "bryllup" hadde en møte plass i real life! icon_wink.gif Midt i landet.Hadde blitt myye skrål i bygningen ja.

Men takk igjen...12

Skrevet

God ide, Engsoleie. Har tenkt ideen å foreslå et lite "treff" i Oslo, men du vet - har liksom ikke blitt noe med meg enda. Men tror det ville vært gøy - kunne tatt med invitasjoner, bordkort etc. vi har laget, og ellers delt erfaringer - og alle forberedelsenes sorger og gleder : )

Skrevet

Ja! God ide! Vil ikke prate FOR mye om bryllupsplanlegging med venninner, for da går de bare lei.... I'm in, hvis et treff blir arrangert!

Linda

Skrevet

Mener du det LindaK?

Vi kunne jo bare avtale å treffes på et eller annet utested i Oslo , reservere bord og la praten gå : ) Vi får se om flere i Oslodistriktet er interessert. Er enig med deg - livredd for å slite ut venninner som ikke er så opptatt av bryllup med mine planer : )

Gjest *Perser*
Skrevet

velkommen til oss icon_smile.gif håper at du vil like deg her og få masse gode råd og gode venner icon_smile.gif12

Skrevet

Takk *Perser* icon_smile.gif

Har komme litt langt i forbredelsene da! Bestemt vilke farger jeg skal bruke på bordet, blomsteroppsats og slikt.

Jeg har valgt

*hvite duker

*beige tyke servietter

*grønt eføy som ligger straklangt midt på bordet.

*mørkegrønne lange lys , med lysegrønt dekor på! (ganske stilig!)

*blomster oppsatts med oransj og røde roser

ettersom det er røde roser i min bukett!

Inbydelsene mine er av sølv-kartong , som åpnes nede. Med en eføy på.

Og oss to , i svart hvitt bilde frempå!

Har dere lyst å dele erfaringer med meg?

Noe jeg må ta hensyn til. Når det gjelder bordplaseringer og duker/servieter?

Jeg snakket med floristen min, og hun mente røde og oransje roser ikke paste sammen. Men det skjønner jeg ikke?!Men vil jo ha prof. hjelp

12

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg synes det hørtes kjempe stillig og flott ut icon_smile.gif kanskje du skal gå å se andre plasser og se hva de sier icon_smile.gif

det er dere som bestemmer til syvende og sist hvordan dere vil ha det! så prøv dere fram og se icon_wink.gif

lykke til det er kos å planlegge (utenom når det blir litt kaos) *leeer* icon_lol.gif

det eneste du må huske på er at du kommer nok til å drømme masse fæle ting om bryllupet! men jeg kan love deg at fleste av oss har hatt det icon_lol.gif

så kos dere icon_smile.gif

12

Skrevet

velkommen hit da, Engsoleie icon_smile.gif Håper du får like mye glede av dette forumet som mange av oss andre icon_smile.gif Og lykke til med bryllupsforberedelser icon_smile.gif 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...