Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Det har vel vært opp før, med en engelsk verson, men har du lite penger og ikke vet hva du skal lage av den maten du har i kjøleskapet?? Her har du løsningen: Mitt kjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #2 Del Skrevet 4. november 2003 Utrolig kult :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Likte den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Eeh...skrev inn masse ingredienser men fikk opp forslag med ting jeg absolutt ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Synd den ikke finnes på norsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 Hæ! Den er da på norsk... Kul side forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 4. november 2003 #7 Del Skrevet 4. november 2003 Siden feilet da den skulle søke opp oppskrifter med "mine" ingredienser. Ble vel litt for tøft , da Lager ofte mat av det jeg har liggende. Synes ikke det er spesielt vanskelig å lage noe godt uten fast oppkrift og alle ingredienser linet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 4. november 2003 #8 Del Skrevet 4. november 2003 Blander sammen det jeg har av egen fantasi jeg, men litt inspirasjon skader vel ikke. Så lenge den ikke krever at jeg må handle likevel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dacota Skrevet 5. november 2003 #9 Del Skrevet 5. november 2003 blir sulten av det her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 5. november 2003 #10 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg testet ut med følgende ingredienser: neglelakk ketsjup cola light og fikk disse forslagene: Cherry Pop Kald drikke, tilberedning 5 min Riskrem light Kremdesserter, tilberedning 15 min Trines pastasalat Grønnsaker salater, tilberedning 20 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 5. november 2003 #11 Del Skrevet 5. november 2003 Eeh...skrev inn masse ingredienser men fikk opp forslag med ting jeg absolutt ikke har. Jeg også ! Kan ikke lage brokkoligrateng når man ikke har brokkoli ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #12 Del Skrevet 6. november 2003 Poenget er vel at siden gir forslag til ting du kan lage med de ingrediensene du har, men ikke nødvendigvis med BARE de ingrediensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 Hvilke godbiter skjuler seg i ditt kjøleskap? Skriv inn hva du har, så gir vi deg oppskriftene Dette er hentet fra siden med tips. Det står ingenting om at du må ha mye mer enn det du allerede har i kjøleskapet... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå