AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg holder på å lage en spilleliste til 50års dagen til mammaen min. Er det noen av dere der ute som har tips til hvilken musikk som burde være på listen? Setter stor pris på hjelp.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Det kommer jo helt ann på smaken. Er 50 selv og du må gjerne sette opp både trance og rock på min musikkliste.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Tror ikke akkurat det hadde slått an hos henne Vet at hun liker Kim Larsen, Toby Keith, Eric Clapton, R.E.M og Dr Hook.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Da har du et godt utgangspunkt. I tillegg så ta med deg listepopen som var på slutten av 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet. Kommer litt ann på når hun sluttet å være vill og gal og ble etablert Det må da finnes hitlister ute på nett fra den tiden?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Takk for ideen, har ikke kommet på at jeg kan søke etter hitlister fra den tiden **ts**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå