jeg skal ha barn Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hei Jeg skulle ha hatt mensen den 11. i april +eller-2dager. mensen har ikke kommet enda, har testet idag kl 14:00, fikk negativ svar. jeg har svake mens smerter av og til, og er små kvalm. er det et tegn på at PCOSen har blitt kraftigere enn før, fordi da hadde jeg ganske stabilt menstrasjon. Jeg er sikkelig lei
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 PCOS kan forverre seg ja. Prøv å teste om et par dager og da med morgenurin.
jeg skal ha barn Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2011 men jeg bruker metformin regelmessig 2000mg pr dag.
Athene Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Med PCO kan syklusene endre seg stort fra måned til måned. Medisiner er ingen garanti, det finnes ingen kur mot PCO, man prøver kun ut ulike ting for å se om det har noen effekt. Med PCO (uten regelmessige sykluser) kan man på ingen måte regne seg frem til IKM. Har du testet eller tempet etter eggløsning, er det slik du vet når IKM er? Om ikke ville jeg ikke lagt for mye i denne datoen. Ellers vil en test som regel være positiv to dager etter IKM. Men vent et-par dager til og test på morgenurin. Lite konsentrert urin ved tidlig graviditet kan gi falskt negativ svar.
Athene Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 hva betyr IKM??? IKM betyr ikke kommende mens, som er dagen mensen skulle ha dukket opp. Dvs dagen du forventer mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå