Gå til innhold

Dyre helsetenester - eigenbetaling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvifor er det slik her i landet at tannlækjar- og optikartenester ikkje er ein del av Folketrygda?

Altså - eg kjenner mange, særleg unge, som ikkje har vore hjå tannlækjar på 6-8 år, fordi det er så frykteleg dyrt.

Og eg kjenner eit ungt foreldrepar med ein gut på 6 som må ha briller. 'Dessverre' er han ikkje voer grensa for svaksynthet, difor får dei ikkje støtte til briller til han (kvar gong han knuser dei!)...

Er ikkje dette snakk om helse då? Synst det er litt meiningslaust eg, at viss eg har øyrevoks som må fjernast (litt ekkelt døme, men sat bak ei på bussen som snakka om det... :ler: ), då er det snakk om eigenandel. Men dårleg syn eller dårleg tannhelse - det får eg ta meg av sjølv... :roll:

Kvifor trur de det er slik her i landet? (I Storbritannia er det ikkje det). Og kav tenkjer de om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er synd man ikke får dekket tannlegetjenester.

Jeg vet også om flere som rett og slett ikke har råd til å dra til tannlegen, for det koster flesk bare å gape.

Optiker har jeg noe delte meninger om, i tilfeller der det klart er et skrikende behov etter briller for å klare å se noe som helst annet enn skygger,syns jeg man bør få dekket det, men linser syns jeg man kan dekke selv.

Skrevet

Etter mi meining burde det berre vere det heilt grunnleggjande ein fekk støtte for. Altså - for å bore hol i tennene, ikkje for bleiking, skifting til kvite fyllingar etc., som berre handlar om å sjå best mogleg ut...

Det same med optikartenester - ein burde få sjekk og eit billig brillealternativ, utover det burde ein betale alt sjølv.

Skrevet

Helt enig med deg, ekstraønsker bør man betale selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...