Rights Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Ble så inspirert av "menn & følelser", at jeg måtte få ut noen tanker. Selv om jeg aldri gjør noe dumt når jeg er ute på fylla, så våkner jeg alltid opp med fyllenerver. Det vil si at jeg går gjennom hele kvelden før, i hodet mitt.. Tenker på alt jeg har sagt & gjort. Har selvfølgelig ingen grunn til å få disse "nervene", men de kommer uansett. Jeg får vel heller prise meg lykkelig for at jeg aldri blir DÅRLIG dagen derpå.. Og at "nervene" alltid forsvinner etter noen timer (etter jeg har stått opp). En annen kjedlig "virkning" jeg får dagen derpå, er at jeg blir ganske så "følsom". Det er ren tortur å se en trist film dagen derpå.. Det blir litt sånn: (I can't fight this feeling any longer..) Blir først ganske så blank i øynene i det jeg prøver så godt jeg kan å stritte i mot. Blinker febrilsk og prøver å tenke på noe teit, alt for å unngå at en tåre skal slippe ut. Hjertet dunker, og jeg blir rett og slett varm i fjeset.. IKKE SE PÅ MEG NÅ, IKKE SE PÅ MEG NÅ. Som regel vinner jeg, og ganske så diskret, så tørker jeg det "blanke" bort fra øynene. Eller rett og slett "blinker" det bort. Det hender jo selvfølgelig at en tåre og 3 kan komme også. Om dette blir lagt merke til, så er det jo selvfølgelig fordi jeg enten fikk noe inn på øyet, eller har allergi. Så egentlig vinner jeg hver gang. Bare faen ikke snakk med meg, for beste der er jeg litt shaky i stemmen også. Faktisk kan jeg bli helt rar av gode nyheter også (som at noen har giftet seg, fått barn, eller noen har vunnet i lotto). Litt rart hvordan følelsene "trigges". Uten å ha googlet dette, så mener jeg at det er rett og slett pga testosteron produksjonen er noe lavere dagen derpå, og at en kanskje har litt mer østrogen i kroppen. Isåfall har jeg en unnskyldning for at jeg er litt girly. Og om det faktisk er fakta det jeg sier, så betyr vel egentlig det at menn som er veldig emosjonelle også har noe lavere testosteron produksjon / mer østrogen enn "vanlig". Noe som igjen får meg til å tenke... It's all about chemistry in your body! Or is it ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå