Gå til innhold

Singel og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Singel
Skrevet

Jeg ble singel for en liten stund siden. Jeg har vært sammen med denne mannen i en evighet og har helt ærlig aldri hatt en annen mann. Nå når jeg er singel lurer jeg på når jeg kommer til å ha sex igjen??

Jeg var ute på byen i helgen og traff en nydelig mann som ga meg mye oppmerksomhet, vi danset og kysset (mye). Når kvelden da var slutt ville han jeg skulle bli med på hotellrommet hans (han var gjennomreisende) men jeg turte ikke... Jeg VILLE men det virket for drastisk. Jeg har jo aldri gjort noe lignende før!

Jeg har møtt exen for sex en gang etter bruddet og det var deilig! Men jeg kan ikke fortsette å møte ham. Vi skal liksom videre med livene våre. Jeg har et par kompiser som jeg vet kunne tenkt seg og "hjelpe" meg men jeg vil ikke ødelegge vennskapet. Hva gjør single jenter da? Ja, jeg vet jeg kan hjelpe meg selv men det er ikke det samme ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De gjør som du var i ferd med å gjøre.

Går ut på byen, danser og koser seg og enten blir med en man hjem eller tar ham med seg hjem.

Skrevet

Det er ganske desperat å finne en random hunk på byen for klining og ONS.

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg en pulevenn, så har du han når du trenger sex. Så slipper du masse random ons;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...