Gå til innhold

Hvor mye bæsjer feite folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bæsjer feite folk mer og oftere enn tynne folk? Eller tar kroppen opp så mye av det de spiser (og lagrer det som fett) at de kanskje bæsjer mindre?

:is:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er ingen regel som sier at feite folk spiser mer enn normalvektige folk.

Uansett, mengden avføring står i stil til mengden mat man inntar og hvor mye man forbrenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør en av de digre biffene (bodybuildere) hvordan avføringen deres er, der snakker vi ruker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg innbiller meg at det er typen mat som avgjør hvor mye man bæsjer?

Feks mye mere næreing i en biff enn en salat, så at det blir mere bæsj av en salat for det kommer igjennom systemet mindre fordøyd?

Ellers så er jeg feit, og merker jeg bæsjer mindre når jeg er på lavkarbo enn når jeg spiser høykarbo :)

Og jeg har aldri sammenlignet bæsjmengden min med andre så aner ikke hvor mye eller lite det er iforhold til andres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bæsjer feite folk mer og oftere enn tynne folk? Eller tar kroppen opp så mye av det de spiser (og lagrer det som fett) at de kanskje bæsjer mindre?

:is:

Ååååkei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

-Its NOT a tuuu maah ! (sa Arnold da han saa i dassen)

-This is the biggest crap Ive ever crapped , brother ! Must be all them vitamins , dude ! (sitat Hulk Hogan)

-Ohhhhhhh Yeaaaah....DIG IT ! (sa Macho Man Savage etter han bomba Hanoi dvs dassen)

-Rest......In.....Peace ! (Undertaker skylder ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ?

dette kommer jo helt ann på.... Spiser man tre kebaber om dagen og kun det, så vil man bæsje mindre enn om man putter i seg 120gulrøtter i løpet av en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...