AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Del Skrevet 18. april 2011 Bæsjer feite folk mer og oftere enn tynne folk? Eller tar kroppen opp så mye av det de spiser (og lagrer det som fett) at de kanskje bæsjer mindre? :is: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Del Skrevet 18. april 2011 Det er ingen regel som sier at feite folk spiser mer enn normalvektige folk. Uansett, mengden avføring står i stil til mengden mat man inntar og hvor mye man forbrenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 18. april 2011 #3 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg bæsjet det samme da jeg var feit som nå når jeg er tynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 18. april 2011 #4 Del Skrevet 18. april 2011 Spør en av de digre biffene (bodybuildere) hvordan avføringen deres er, der snakker vi ruker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #5 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg innbiller meg at det er typen mat som avgjør hvor mye man bæsjer? Feks mye mere næreing i en biff enn en salat, så at det blir mere bæsj av en salat for det kommer igjennom systemet mindre fordøyd? Ellers så er jeg feit, og merker jeg bæsjer mindre når jeg er på lavkarbo enn når jeg spiser høykarbo Og jeg har aldri sammenlignet bæsjmengden min med andre så aner ikke hvor mye eller lite det er iforhold til andres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #6 Del Skrevet 25. april 2011 Vel, bæsj er æsj! tihi. :fnise: :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #7 Del Skrevet 25. april 2011 Bæsjer feite folk mer og oftere enn tynne folk? Eller tar kroppen opp så mye av det de spiser (og lagrer det som fett) at de kanskje bæsjer mindre? :is: Ååååkei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #8 Del Skrevet 29. april 2011 -Its NOT a tuuu maah ! (sa Arnold da han saa i dassen) -This is the biggest crap Ive ever crapped , brother ! Must be all them vitamins , dude ! (sitat Hulk Hogan) -Ohhhhhhh Yeaaaah....DIG IT ! (sa Macho Man Savage etter han bomba Hanoi dvs dassen) -Rest......In.....Peace ! (Undertaker skylder ned) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 29. april 2011 #9 Del Skrevet 29. april 2011 Hæææ? dette kommer jo helt ann på.... Spiser man tre kebaber om dagen og kun det, så vil man bæsje mindre enn om man putter i seg 120gulrøtter i løpet av en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #10 Del Skrevet 3. mai 2011 Hva skal man si lissom....shit happens ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå