AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Jeg har drevet å datet en flott fyr en liten stund nå. I helgen skulle jeg overnatte hos han for første gang. Vi hadde det super koselig med middag og vin etc.. Er utrolig gla i sex og kosing og etter litt vin så blir jeg ekstra kosete. Dette drev vi å fleipet med og jeg spurte han flere ganger om han var klar for en "nyfoman". Men fy så skuffet jeg ble.. da vi kom til det punktet da han droppet buksene måtte jeg bite meg for å ikke le høyt.. nesten helt sikker på at dette må være verdens minste penis.. Han hadde en veldig stram forhud.. det var ingen mulighet til å dra ned forhuden for å komme til hodet.. og da den endelig "spratt" frem var det som en knall rød klinkekule. Det må da gjøre vondt?? Tenkte at stakkars mannen må jo få en sjans.. har jo hørt at det er ikke str det kommer ann på men måten den blir brukt på, men selv ikke da jeg satt å red på han kjente jeg noe annet enn en liten bump... Så i stedet for å få en "nyfoman" i sengen fikk han ei dame med skikkelig hangover dagen derpå.. har aldri vært så skuffet på lenge. (han var ikke noe god med hverken tunge eller fingre eller) Så da var den påsken ødelagt. Det eneste jeg klarte å tenke på resten av helgen var at det er faktisk noe i det med at str på fingrene tilsvarer str på utstyret.. han hadde små pølsefingre
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Er du sikker på at det virkelig er så dårlig? første gang for meg og min forlovede var det ultradårlig.. jeg var så skuffa, fordi han var verdens beste. Dog virket det som om noe bare gikk spenna galt, nerver eller noe, fordi vi hadde bygd opp så voldsomt over en lang stund uten å være intime, at jeg tror vi begge var veldig nervøse osv.. Uansett, vi snakket sammen om at det virket som vi ikke matchet så bra, men vi ville ikke at det skulle ødelegge, så vi avtalte å virkelig gå inn for å fikse "problemet", og jobbet hardt med dette. I løpet av en helg ble det 14 ganger og det satt som en skudd. Det har bare blitt bedre og bedre Så ja.. en dårlig start kan være utrolig dårlig.. men det kan kanskje bli bedre for dere også hvis dere prater om det og ja.. Men om du blir direkte dårlig av pølsefingre eller liten klinkekule-penis tja.. Kanskje det bare ikke er liv laga.
Pia P Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 (endret) ....... Endret 19. april 2011 av Pia P 1
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Vel, sex for første gang med ny partner er sjelden himmelstormende deilig. Man må jo bli kjent med hverandre, finne ut hva man liker, hvordan den andre vil ha det, osv. Det er ikke gjort på 1-2-3. Hvis mannen er en du ellers ville fattet interesse for, syns jeg du kunne gi det en sjanse. Stakkars mann, han føler seg sikkert totalt mislykket. Jeg syns også det er ufint å legge ut slike opplysninger om en man dater. Tenk om det skulle blitt et par av dere, også har du hengt han ut på et forum på en slik måte. Spiller ingen rolle om man er AB, det er usmakelig likevel. 4
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 hahahahahaha jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt. Uff, bare ser for meg penisen hans :s Ja det er desverre mange rare små peniser der ute. Og man sier jo at det ikke er størrelsen som teller, men strørrelsen har faktisk veldig MYE å si!!Og selvfølgelig hvordan den blir brukt. Og den trange forhuden og den lille røde klingekula hjelper ikke så mye på størrelsen hehehe.. Har selv vært borti en liten ( veeldig liten) penis, og den daiten var vår siste for å si det slik. Man sier jo at sex ikke er alt, men sex er faktisk veeeldig vitkig i et forhold. Jeg synes det er litt stygt av dere å latterliggjøre og beskrive i detalj hvor ille dere synes det er. Ha. medfølelse med menn som er skapt slik og tross alt skal ha et sexliv. Det hjelper dem ikke å lese tråder som dette. Kan tenke meg det skremmer noen fra å prøve å ha sex i det hele tatt. 3
Gjest HunterLady Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Forhåpentligvis så finner han noen som er "en smule" (les:veldig) mye bedre enn deg! 5
Tears.of.the.Sun Skrevet 18. april 2011 #7 Skrevet 18. april 2011 Patetisk innlegg av ts, og noen patetiske svar her inne. Dessverre så tror jeg at dilemmaet er ganske så ekte og normalt. Mitt tips til dem som måtte vært ufornøyd med sitt sexliv er å ta kontrollen selv og å lære opp partneren. Ja og selvfølgelig kommunikasjon, men det er et ord som burde stå først på lista over ting man skal gjøre i forhold. 2
Nuppz Skrevet 18. april 2011 #8 Skrevet 18. april 2011 Hopp i halmen første kvelden så slipper dere overraskelser etter å ha investert uker og måneder. Hvis det ikke fungerer i senga så funker det ikke ellers heller. Kort og brutalt. Skjønner ikke hva man driver og venter så lenge på. På å bli ekstra skuffa hvis det ikke klaffer? 1
Gjest Purple Haze Skrevet 18. april 2011 #9 Skrevet 18. april 2011 Hopp i halmen første kvelden så slipper dere overraskelser etter å ha investert uker og måneder. Hvis det ikke fungerer i senga så funker det ikke ellers heller. Kort og brutalt. Skjønner ikke hva man driver og venter så lenge på. På å bli ekstra skuffa hvis det ikke klaffer? Greit nok, jeg skjønner logikken din. Men en bør kanskje skru forventningene noe ned i forhold til første gang man skal ha sex med noen? Sex handler om samspill, kommunikasjon, kjemi, følelser og lyst. Alt dette er ikke på plass første gang man har sex. Det tar tid å bli kjent seksuelt også. 1
Cassiuss Skrevet 18. april 2011 #10 Skrevet 18. april 2011 Jeg synes det er litt stygt av dere å latterliggjøre og beskrive i detalj hvor ille dere synes det er. Ha. medfølelse med menn som er skapt slik og tross alt skal ha et sexliv. Det hjelper dem ikke å lese tråder som dette. Kan tenke meg det skremmer noen fra å prøve å ha sex i det hele tatt. Selv er jeg normalt utstyrt, men jeg har opplevd noe annet som de aller fleste menn en eller annen gang opplever; å ikke få den opp. Og tro meg, dama kan være egentlig så spydig hun bare vil (selv om hun i mitt tilfelle IKKE var det). Det er ingenting hun, eller et forum kan si som får det til å bli værre for en mann enn det han sier til seg selv i en slik situasjon. Og det samme tror jeg gjelder for små peniser. Problemet er at det å ikke få den opp er mildt sagt forbigående. En liten penis er noe mer permanent for å si det slik. Og hvis jeg skulle lage et innlegg av alle de rare jentekroppene jeg har sett (som ikke kommer til syne før de tar av seg klærne) så ville ikke det vært særlig smakfullt heller. Ingen er perfekte, og om du sliter med en gutt med liten penis (noe jeg syns er ganske forståelig) så kan det umulig være vanskelig å holde det for seg selv.
Stefan Skrevet 18. april 2011 #11 Skrevet 18. april 2011 Jeg forstår ikke helt hvor man vil hen når man poster slike innlegg. Hva er det du lurer på?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #12 Skrevet 18. april 2011 Jeg har levd sammen med en mann med sykt liten penis i 10 år. De første gangene var skuffende, men det falt meg ikke inn å droppe han, jeg elsker jo personligheten hans!! Og det er så mange måter å veie opp for en bitteliten penis at for meg er det en gåte at noen overhodet tenker tanker om å gi opp bare pga det. Kjenner jeg blir flau på disse mennenes vegne, og forbanna for at noen med et så patetisk problem overhodet tør å poste slike innlegg. Jeg håper du finner deg en sinnsykt diger pikk og blir banka flat og gul og grønn, og at han bruker den villig utenfor forholdet også. Beklager. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2011 #13 Skrevet 23. april 2011 Jeg forstår ikke helt hvor man vil hen når man poster slike innlegg. Hva er det du lurer på? Hun er indignert over at prinsen på den hvite hesten ikke var det for henne likevel, under klærne. Så hun synes det burde innføres en lov om at mikropeniser ikke skal bevege seg innenfor 100 meters avstand fra henne, prinsessen. Men først måtte hun selvfølgelig øse ut sin frustrasjon til allmennheten.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #14 Skrevet 23. april 2011 Jeg har levd sammen med en mann med sykt liten penis i 10 år. De første gangene var skuffende, men det falt meg ikke inn å droppe han, jeg elsker jo personligheten hans!! Og det er så mange måter å veie opp for en bitteliten penis at for meg er det en gåte at noen overhodet tenker tanker om å gi opp bare pga det. Kjenner jeg blir flau på disse mennenes vegne, og forbanna for at noen med et så patetisk problem overhodet tør å poste slike innlegg. Jeg håper du finner deg en sinnsykt diger pikk og blir banka flat og gul og grønn, og at han bruker den villig utenfor forholdet også. Beklager. Ærlig talt, du er jo ikke noe bedre enn ts her. Fjern bjelken i ditt eget øye før du piller på flisen i din nestes...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå