Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer! Til dere som har barn eller vet hvilket kjønn som ligger inni magen deres.

Stemmer dette med fødselskartet? Synes dette er litt spennende å sjekke. I følge kartet skal jeg ha gutt, men "føler" på meg at det er en jente. Må vente til neste måned for å se "hvem som har rett". Mange sier det stemmer og det påstås at det er 99% sikkert.. Vi får nå se :)

Sjekk det kinesiske fødselskartet på babyverden.no :)

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva jeg får enda, men det står at jeg får en gutt. Men på den ringtesten så tydet det på jente. Så får jeg vente og se hva som har rett, da. ;)

Veninnen min har fått vite på UL at hun venter gutt, men på fødselskartet så står det jente. ;)

Endret av Teriyaki
Skrevet

Jeg tipper at det kartet stemmer for omlag 50% :ler:

Det stemte ikke for meg på forrige, tiden vil vise om det stemmer for den som er på vei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er generelt lite overtroisk av meg, så jeg har liten tro på at det stemmer.

Jeg har nettopp fått vite at vi mest sannsynlig venter en liten jente, men gikk inn på det kinesiske fødselskartet nå, og der står det gutt...

Jeg tipper flickan har rett - det stemmer nok for 50% :lol:

Skrevet

Stemte ikke:-)

AnonymBruker
Skrevet

Viss dette var sikkert hadde jo f.eks får alle kvinner på 25 år jente om ungen er unnfanget i januar, gutt viss den er unnfanget i feb og mars osv....... ;)

Skrevet

Det stemmte ikke på meg når jeg fikk barn.

Skrevet

Så fremt det virkelig er en jente i magen så har det stemt begge gangene :)

Skrevet

Viss dette var sikkert hadde jo f.eks får alle kvinner på 25 år jente om ungen er unnfanget i januar, gutt viss den er unnfanget i feb og mars osv....... ;)

Ja ikke sant..Virker jo rimelig merkelig det, da. Tror nok ikke på det jeg heller. :)

Skrevet

Jeg sendte linken til 3 venninner da jeg ble gravid og med de stemte det. I følge det kinesiske kartet skal jeg ha gutt og jeg har følelse på at det er gutt, men vi får vente å se til neste måned når jeg får vite kjønnet ;) Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Dette stemte IKKE på meg. Egentlig sa de fleste tester at vi skulle få en gutt og de fleste av familie og venner tippet også gutt, men vi skal ha JENTE!!! :)

Skrevet

I følge denne skulle begge mine to gutter vært jenter. ;)

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oisann, den stemte helt med min mor og søster. Totalt 6 barn.

AnonymBruker
Skrevet

Stemte på meg også.

Skrevet (endret)

Ifølge dette kartet skulle pjokken vært jente. Ifølge noen andre kinesiske fødselskart skulle jeg få gutt, og det stemte jo.

Når de kinesiske fødselskartene ikke engang er enige om hvilket kjønn man venter, tror jeg ikke mye på det, gitt. :tunge1:

Endret av dreia
AnonymBruker
Skrevet

I følge kartet så skulle begge guttene mine vært jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...