AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Skrevet 18. april 2011 Hei, Skal gifte oss på tinghuset. Det blir veldig uformelt, feiringen blir kun en middag med gode venner på kvelden. Jeg sliter med å finne noe å ha på meg, men har nå kjøpt en kjole som likner veldig på denne (min er mer hvit enn champagne): http://www.coast-stores.com/ALLURE-SHORT-DRESS/Wedding-Inspiration/coast/fcp-product/2224665703 Jeg har lyst til å "dekke meg til litt", føler meg så naken når jeg går med den, men vet ikke helt hva jeg kan ha til. Blir det helt feil å ha en sort dressjakk over, sorte sko og sort veske? (Det er sort belte på kjolen som på bildet...) Eller har dere noen andre tips kanskje?
Gjest Heloise Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Kjempesøt kjole! Hva med å finne en bolero kanskje? Dressjakke høres litt "mye" ut for den søte lille kjolen. Sorte sko og veske høres fint ut Er mange boleroer i butikkene (tror jeg, sist gang jeg shoppet i alle fall), verdt en titt? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Tusen takk for svar! Hvilke farge burde det være på boleroen da i så fall? Hvit som kjolen (blir vel vanskelig å finne akkurat lik)? Eller svart?
Gjest Heloise Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Sort er jo pent, spesielt siden det er det de andre detaljene er. Se hva du finner, er mange varianter i velge mellom også
CathFoto Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Coast kan sikkert hjelpe deg med hva du bør ha til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå