Gå til innhold

Borgerlig vielse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Skal gifte oss på tinghuset. Det blir veldig uformelt, feiringen blir kun en middag med gode venner på kvelden. Jeg sliter med å finne noe å ha på meg, men har nå kjøpt en kjole som likner veldig på denne (min er mer hvit enn champagne):

http://www.coast-stores.com/ALLURE-SHORT-DRESS/Wedding-Inspiration/coast/fcp-product/2224665703

Jeg har lyst til å "dekke meg til litt", føler meg så naken når jeg går med den, men vet ikke helt hva jeg kan ha til. Blir det helt feil å ha en sort dressjakk over, sorte sko og sort veske? (Det er sort belte på kjolen som på bildet...)

Eller har dere noen andre tips kanskje?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Kjempesøt kjole! Hva med å finne en bolero kanskje? Dressjakke høres litt "mye" ut for den søte lille kjolen.

Sorte sko og veske høres fint ut :) Er mange boleroer i butikkene (tror jeg, sist gang jeg shoppet i alle fall), verdt en titt?

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Hvilke farge burde det være på boleroen da i så fall? Hvit som kjolen (blir vel vanskelig å finne akkurat lik)? Eller svart?

Gjest Heloise
Skrevet

Sort er jo pent, spesielt siden det er det de andre detaljene er. Se hva du finner, er mange varianter i velge mellom også :)

Skrevet

Coast kan sikkert hjelpe deg med hva du bør ha til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...