Cassandra Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Jeg laget meg et nytt passord til outlooken.......... men jeg MÅ ha tastet feil..... to hele ganger, for jeg kommer IKKE inn. Hjelpe meg!! Er det noen måte å knekke koden på????? Jeg har prøvd å skrive "feil" på alle mulige måter, men til ingen nytte!! Jeg skulle vært en hacker!!! Er det noen som kan hjelpe meg......??????????12
Mrs. B Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 Hmm.. vet ikke om noen måter å knekke koden på tror jeg... men for å hente ned mailen kan du jo opprette en ny identitet i Outlook også legge inn e-post kontoen din på nytt..?! 12
Cassandra Skrevet 10. mai 2002 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2002 Ja...... *sukk* Men jeg skulle så gjerne....... Jeg vil bli kjent med en hacker!! 12
Crazee Skrevet 10. mai 2002 #4 Skrevet 10. mai 2002 Hmmm - er kanskje ikkje hacker, men... Prøv http://www.elcomsoft.com/aoepr.html - Advanced Outlook Express Password Recovery - kanskje det er det du er ute etter?
Cassandra Skrevet 15. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2002 Hihihihihi... Jeg fikk hjelp til å slette den mappen på maskinen som passordet sto i. Og da...vips så "glemte" outlook at det ville ha passord av meg... Så nå vet jeg hvordan DET gjøres!! Tihi... For en lettelse, sier jeg bare!!!! 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå