Gå til innhold

Livets realiteter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leste med interesse en tråd nettopp nå; det hadde med fysiske kvinnelige atributter å gjøre, dvs. forskjellen på Norske og Asiatiske kvinner.

Jeg har sjøl følt en del av livets realiteter på kroppen, nå sist med den norske kvinnen som tok ut separasjon og som ikke syntes at annullering av 34 års ekteskap var noe å syte for. Hun ville ha en som var både 15 år yngre enn seg. Min oppofrelse og forsakelser syntes visst ikke å ha noen betydning.

Men pytt sann; jeg er kommet over henne nå. Seksuelt var hun både lat, tydeligvis uinteressert i å yte like mye som hun fikk, og lite kreativ.

Men i ettertid tenker jeg tilbake på kvinnene i mitt liv, og jeg må bare si at mange av dem var både snille og oppofrende kvinner som jeg sikkert kunne ha gjort mere for. Jeg må bare innrømme at det er med vemod jeg tenker tilbake på en del av disse unge kvinnene, på deres snillhet og deres vilje til å gi like mye som de mottok. Det er synd at jeg ikke lengre har noen kontakt med dem. Jeg ville nok ikke tort å ta kontakt heller. Det kunne jo ha resultert i bråk i hjemmet og ikke vært en ønsket kontakt heller. Ikke nå etter så mange år.

Men nå er det slik at jeg har funnet meg en asiatisk kjæreste. Hun er ung og universitetsutdannet. Vår aldersforskjell er 30 år. :yvonne: Det er jo for galt, vil mange si. Men ok; vi har snakket en del om akkurat dette. Men i hennes kultur er dette helt ok. Jeg har også spurt henne om hva hennes foreldre sier om denne aldersforskjellen. Men de sier at hvis jeg kan gjøre henne lykkelig så har ikke de noe problem med vårt forhold. Enkelte lesere av dette forumet vil sannsynligvis ha større problemer med dette enn det vi har.

Jaaaa,... jeg regner med en del saklige og usaklige innsigelser på dette, så bare fyr løs :lur::kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du spør om, sånn egentlig?

Skrevet

Gratulerer!

Du har klart det alle menn drømmer om, nemlig bytte ut en egoistisk, dum, lat, aseksuell og lite tiltrekkende norsk budeie med en nett, intelligent og vakker asiatisk jente. Bare utrolig synd du ikke gjorde dette tidligere i livet ditt. Asiatiske jenter er langt å foretrekke! De er snille, omtenksomme, familieorienterte, arbeidsomme, sterke, takknemlige og nydelige. På toppen av det hele er de vesentlig bedre i senga enn norske egobudeier, og vesentlig trangere også ;)

Skulle bare ønsker flere skjønte tegninga og gjorde som deg. Da ville det vært langt flere lykkelige ekteskap rundt i landet vårt...

Gjest Happy Mann
Skrevet

Det viktigste er at man finner noen man bryr seg om, ikke hvor de er fra.

Min kone er norsk, deilig og familieorientert, blid, ikke mer takknemlig enn hun bør være, et unikum i sengen, snill og har holdt ut med meg og mine nykker i maaaange år.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vet ikke hva du egentlig spør om/lurer på her, men jeg leser dette i innlegget ditt:

Bitter, middelaldrende mann som føler seg vraket av kvinnen han har delt seng og bord med i X antall år. Du er ikke over henne, selv om du prøver å overbevise deg selv (og oss) om det, det skinner veldig godt igjennom. Det er dessuten menneskelig å få en følelsesmessig reaksjon etter et samlivsbrudd, spesielt når forholdet har vart lenge, man har barn sammen osv.

Hva norske middelaldrende menn får ut av et forhold med en thaidame som er 30 år yngre (annet enn sex), aner jeg ikke. Et forhold er vanskelig nok mellom to jevnaldrende med samme språk og kulturbakgrunn, så det blir neppe bare en dans på roser med den nye heller.

Men for all del, kos deg du :)

• Liker 1
Skrevet

Er bare 22 år eg og kan ikke annet enn å le av menn som må ty til slike samer for og få noe som blir ved sin side. Eg synes slike kvinner sikkert er snille, men dom som vier hele sitt liv bare for menn!!!! Kvinner er ikke slaver og derfor synes eg ikke dem burde være sånn som dem er. Men men. Verden er veldig ulik der enda og dette liker vist bare mere og mere dei norske menn... Bare glad eg ikke er en dom kjærring som lar med bruke slik!

Men du får nå kose deg med ei som er et halvt liv yngre enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...