AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hallo alle sammen Jeg har pratet med en mann over nett nå i en mnd og vi begge vil møtes senere for å se om det kan bli seriøst. Desverre får vi ikke møtes enda pga han reiser en del offshore akkurat nå. Det gjør at vi blir ganske godt kjent frem til vi møtes. Saken er at han i det siste har gått veldig mye innpå temaet sex. Hvor han lurer på hvordan jeg er (leken, rutinepreget ol.) og hvor viktig jeg synes sex er osv.. (han synes det er veldig viktig). Jeg skjønner at han er nyskjerrig, men jeg synes kanskje dette ikke er noe vi bør snakke om før vi har møttes osv. (Blir det for mye sex snakk føler jeg kanskje han ikke er så seriøs). Det hende jo av og til at vi går "tom" for teamet å prate om og da er det lett å prate om sex som vi ikke vet så mye om ang hverandre. Hvor mye synes dere man skal dele når man ikke har møttes enda, men når det enda er en stund til vi får møtes? Så hørtes dette rart ut at han er nyskjerrig på det eller? Burde varsellampen blinke?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #2 Skrevet 18. april 2011 Jeg er helt enig med deg, synes ikke det er noe som er nødvendig å snakke om før man møtes. Jeg får inntrykk av at han kun er ute etter en ting, og hadde forkastet han på et blunk! Misforstå meg ikke, jeg er alt annet en prippen, men er man på jakt etter noe seriøst, er ikke dette måten å gå frem på. Jeg hadde dumpet han umiddelbart. Det blir rett og slett for dumt.
Sofiemor Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Jeg er helt enig med deg, synes ikke det er noe som er nødvendig å snakke om før man møtes. Jeg får inntrykk av at han kun er ute etter en ting, og hadde forkastet han på et blunk! Misforstå meg ikke, jeg er alt annet en prippen, men er man på jakt etter noe seriøst, er ikke dette måten å gå frem på. Jeg hadde dumpet han umiddelbart. Det blir rett og slett for dumt. Kunne ikke vært mer enig;) Jeg traff mannen min via nett. Og hadde han i det hele tatt begynt med sexprat, så hadde interessen min forsvunnet som dugg for solen. Jepp, han høres useriøs ut. 1
MissStiles Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Jeg er helt enig med deg, synes ikke det er noe som er nødvendig å snakke om før man møtes. Jeg får inntrykk av at han kun er ute etter en ting, og hadde forkastet han på et blunk! Misforstå meg ikke, jeg er alt annet en prippen, men er man på jakt etter noe seriøst, er ikke dette måten å gå frem på. Jeg hadde dumpet han umiddelbart. Det blir rett og slett for dumt. Helt enig! Å snakke om det før man møtes, neinei Da får jeg også bare inntrykket av at personen bare er ute etter en ting. Så jeg ville ikke akkurat blitt mer interessert av å snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Det er et ikke-tema inntil dere har møtt hverandre. 1
pita27 Skrevet 18. april 2011 #6 Skrevet 18. april 2011 Selvom det kan gi "inntrykk" av at han er bare ute etter sex, trenger ikke det å være fakta. Min eks og jeg møttes over nettet, og pga avstand kunne vi ikke møtes før det hadde gått over 3 måneder. Dette gjorde at vi ble ganske godt kjent når vi pratet. For ham var sex en viktig del av et forhold, på lik linje med andre ting, så derfor ble det naturlig at vi snakket om det. Det gjorde jo også at vi bare ble enda bedre kjent før vi møttes. Hadde han startet med sex hadde greia vært en hel annen. Dette kom jo etterhvert. Du må nesten bare følge magefølelsen og vurdere. Jeg ville bare si at det behøver ikke å være sånn som de andre her tror. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå