Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest the imp
Skrevet

nå har jeg vært på Bianco, Eurosko og skoringen, men finner ikke pensko som passer meg og mitt bruk. Jeg fant forsåvidt et stilig par på eurosko da, men det var feil størrelse og feil farge.

Jeg vil ha litt røffe pensko med høykraftig hæl og gjerne litt kraftig såle foran også. De må ikke være spisse foran, og gjerne ha rem. Ikke åpne, for det ser vel ikke særlig lekkert ut med åpne sko og svart nylonstrømpebukse? Hvor finner jeg sånne sko? De bør være svarte for at de skal passe til det nye røde skjørtet mitt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte sko passer jo som regel til rødt da? Dessuten begynner det nå etterhvert å komme masse sko med rund tupp. De kommer sikkert til å henge i litt deskoene med spiss tupp, men allerede nå har mange butikker begynt å ta inn runde tupper. ( de ser nesten ut som 40-talls sko)

Mange butikker fører også enkle, nøtrale pumps, som også passer til det meste. Å finne røde sko til rød kjole kan være veldig vanskelig fordi det finnes så mange rødfarger, den eneste måten en kan være sikker på er å ta med kjolen og sammenlikne farger. Det er imidlertid mange farger som passer til rød, det gjleder ofte bare å "plukke opp" fargen et annet sted, som f.eks. et skjerf, veske e.l.

Vet ikke om du bor i Oslo, men Grensen 12, victoria sko, Ecoo i Strøget, Sannergaten skotøimagasin, lille vinkel sko(på majorstua), Agnar Hagen(Majorstua) + mange andre nedover hele bogstadvn...

S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...