Sandman Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Jeg har inntrykk av at begrepet få orgasme ofte benyttes av kvinner. For at noen skal få noe, så må det være noen som gir noe...? Retorisk sagt, så betyr vel det at mannen gir orgasmer? Intro'n min hadde til hensikt å røske opp litt i disse innarbeidede, litt rare begrepene. Han klarte ikke å tilfredstille meg, gi meg orgasme osv... Når hørte vi en mann si: Hun klarte ikke å tilfredstille meg, gi meg orgasme? Er det ikke snart på tide at vi menn begynner å forlange å få orgasme, og at kvinner gir oss den? Hvis ikke så er dere dårlige elskerinner...? :blunke:
OppNed Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Forskjell på å få og motta en orgasme, Sandydandy. Du FÅR et hosteanfall, du mottar ikke ett. *kverulere*
aline Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Kjærsten min hjelper meg med å få orgasme og jeg hjelper ham til å få orgasme. Dersom vi ikke skal benytte ordet "få", hva skal vi bruke da? Jeg har aldri oppnådd en orgasme, jeg oppnådde en orgasme, jeg oppnådde ikke orgasme? For min del er "få" enklere, men vi er allikevel to om å gi og få nytelse når vi har sex sammen. Har fått orgasme når jeg er alene også jeg, og da er det bare meg som sørger for det.
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2003 Forskjell på å få og motta en orgasme, Sandydandy. Du FÅR et hosteanfall, du mottar ikke ett. *kverulere* ...mottar...? ...morsomt i denne sammenhengen.. ...jeg mottok i går en orgasme...
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 I stedet for at man sier "få orgasme" kan man heller bruke at man "oragsmerer". "Jeg orgasmerte ikke". Da blir det plutselig ingen sin feil. Nei, ærlig talt så er det bare en måte vi snakker på, og det betyr ikke alltid at noen har påført oss den!!
aline Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 I stedet for at man sier "få orgasme" kan man heller bruke at man "oragsmerer". Glimrende forslag!!!
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2003 aline....det er nettopp det samspillet som finner sted som er mitt egentlige poeng... ...du høres ikke ut til å være blant de som bruker det malplasserte begrepet "han ga meg orgasme"..., men det er det mange som gjør uten at de tenker så mye over hva det ligger i det... ...det er jo en viss kjønnsskjevhet i begrepet...enig?
chimp Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Åhhhhhhh.....nei, nå kan det vel ikke bli stort morsommere vel.............
Ch@rmille Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Er det ikke snart på tide at vi menn begynner å forlange å få orgasme, og at kvinner gir oss den? Hvis ikke så er dere dårlige elskerinner...? :blunke:
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2003 ...si meg frøken Jensen, orgasmerer De meget nu for tiden...?
Ch@rmille Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Skjedde noe rart i forrige innlegg når jeg skulle sitere.... :oops:
Sandra Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Jeg synes bare blir det egentlig blir problem om problemet blir : -du gir får ikke igjen , da synes, jeg det blir feil. I allfall om den som angivelig bare gir og ikke får , synes det det blir en uballanse..
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2003 Skjedde noe rart i forrige innlegg når jeg skulle sitere.... :oops: ...kanskje du mottok en orgasme samtidig...?
aline Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 Det finnes egoister på begge sider, som tror de bare kan "få" og "få". Men er det virkelig så mange av dem?
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2003 Jeg synes bare blir det egentlig blir problem om problemet blir : -du gir får ikke igjen Hæææh??
Ch@rmille Skrevet 4. november 2003 #16 Skrevet 4. november 2003 ...kanskje du mottok en orgasme samtidig...? Da tror jeg at jeg ville merket det
aline Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Jeg synes bare blir det egentlig blir problem om problemet blir : -du gir får ikke igjen , da synes, jeg det blir feil. I allfall om den som angivelig bare gir og ikke får , synes det det blir en uballanse.. :o :o :o HÆÆ????
chimp Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 :o :o :o HÆÆ???? Johhhh!!! Jaggu blei d enda morsommere!!! Nå er d like før jeg tar av her............
Sandman Skrevet 4. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 4. november 2003 Nå er d like før jeg tar av her............ ...med relevans til tråden her....kan du utdype det nærmere, chimp...?
chimp Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 Din koffert-tenker! Tror du jeg sitter her på jobben og TAR på meg selv.......og risikerer og bli tatt på fersken!!! Man har da en viss anstendighet!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå