AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei! Jeg er litt desperat her... Trodde jeg hadde alt klart til et bryllup jeg skal i snart, men nå begynner jeg å tvile sterkt på om kjolen kanskje er i det korteste laget :/ Den rekker meg ca. 5 cm over kneet. Er det ille?!?! Trenger ærlige svar. Jeg er 28 år... Kjolen er ikke et "pølseskinn", er volum i skjørtet. Kleskoden er mørk dress... Hjelp!!!!
Gjest Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Med kleskode mørk dress kan man vel ha både kort og lang kjole, og jeg har hatt på meg det du beskriver som kort kjole ved flere anledninger Men har da sørget for å ha et sjal over skuldrene, så det ikke blir FOR mye "hud" Men ja, gjerne bilde
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Nei jeg synes ikke kjolen er for kort.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Ts... Takk for tilbakemeldinger! Har ikke bilde av kjolen dessverre. Googler febrilsk og leter på nett etter en ny kjole nå :/ Er nok mer en partykjole jeg har kjøpt. Jeg er ikke noen ungdom lenger heller, så godt mulig den er for kort for meg... Tips til billige kjoler jeg kan kjøpe i butikk, mottas med STOR takk! Har ikke tid til nettshopping... Stress!
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Ts... Takk for tilbakemeldinger! Har ikke bilde av kjolen dessverre. Googler febrilsk og leter på nett etter en ny kjole nå :/ Er nok mer en partykjole jeg har kjøpt. Jeg er ikke noen ungdom lenger heller, så godt mulig den er for kort for meg... Tips til billige kjoler jeg kan kjøpe i butikk, mottas med STOR takk! Har ikke tid til nettshopping... Stress! Vila har svært mange pene kjoler nå. I alle lengder og fasonger.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Vila har svært mange pene kjoler nå. I alle lengder og fasonger. Takk for tips! Er inne og leter nå. De jeg liker er jo svarte :/ Og denne funker vel heller ikke (for kort og feil farge)? Åh, jeg er så håpløs og ønsker for alt i verden å ikke bli dagens snakkis pga. totalt skivebom på kjole... http://vila.bestsellershop.com/NO/kjoler/anemone-dress/296912
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 Hva med denne? Med en bolero til over skuldrene så må jo denne være det perfekte valg.
Gjest Bond Skrevet 18. april 2011 #10 Skrevet 18. april 2011 (endret) Hva med denne? Med en bolero til over skuldrene så må jo denne være det perfekte valg. Fin, men er ikke den fryktelig kort? Endret 18. april 2011 av Bond
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #11 Skrevet 18. april 2011 Du er 28, ikke 75. 5 cm over kneet ikke for kort med mindre det er spesifisert at du skal ha lang kjole. 1
Lulilelu Skrevet 18. april 2011 #12 Skrevet 18. april 2011 Til mørk dress så syns jeg 5cm over kneet er litt kort hvis du ikke har et sjal eller noe rundt skuldrene. På festen er det jo ingen som legger merke til noe som helst, da kaster mennene slipsene og alt, men i kirken og under middagene ville jeg hatt noe rundt skuldrene.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #13 Skrevet 18. april 2011 Et annet tips er å ha mørke/sorte strømper til. Da virker alt mindre nakent, og en kan lett komme unna med en kortere kjole. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå