Gjest TV-slaven Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 vet ikke vorfor, men jeg syns det er kjempspennene. Noen andre som ser på det? Jeg elsker spørrekonkurransjer!
Gjest Emera Skrevet 5. november 2003 #2 Skrevet 5. november 2003 Jeg ser det av og til i reprise på NRK1. Det er faktisk spennende. Men jeg ville aldri ha deltatt på SMS til 5 kr. stykket for å vinne den T-skjorta... :blunke:
Gjest Paff Skrevet 5. november 2003 #4 Skrevet 5. november 2003 vet ikke vorfor, men jeg syns det er kjempspennene. Noen andre som ser på det? Jeg elsker spørrekonkurransjer! Med alle dine skrivefeil så får du kanskje litt inspirasjon i programmet?? :evil: Kunne ikke dy meg. Spørreprogram er ikke helt min greie men jeg så en kjekkas som publikum i Pokerfjes forleden!! :blunke:
CeNedra Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 vet ikke hvorfor men skrivefeil og løgner går liksom hånd i hånd føler jeg. Liksom at den som har så mange skrivefeil gjør det med vilje og ergo bare gjør narr av andre som ser på Pokerfjes...
philippa starck Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Puff - jeg så den samme kjekkasen...!
Gjest Paff Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Philippa - best vi følger med ofte på Pokerfjes da, kan jo hende han dukker opp igjen!!
Gjest Paff Skrevet 6. november 2003 #9 Skrevet 6. november 2003 Men jeg ville aldri ha deltatt på SMS til 5 kr. stykket for å vinne den T-skjorta... :blunke: Enig!! Selv om den ikke er den styggeste jeg har sett.
Gjest Emera Skrevet 6. november 2003 #10 Skrevet 6. november 2003 [Enig!! Selv om den ikke er den styggeste jeg har sett. Nei slett ikke! Men 5 kr pr SMS, det blir ei DYR T-skjorte, det...
philippa starck Skrevet 7. november 2003 #11 Skrevet 7. november 2003 Nei slett ikke! Men 5 kr pr SMS' date=' det blir ei DYR T-skjorte, det...[/quote'] 5 kr for en t-skjorte? Ikke dyrt det, vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå