Gå til innhold

Sucker Punch!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen sett den?

Jeg så den på fredagen.

Synes den var awesomeee :D Musikken spesielt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den på lørdag faktisk!

Det var ikke min type film i det hele tatt, men jeg likte den kjempegodt. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til å se den ettersom den har fått dårlig anmeldelser og i filmmagasinet stod det "Svimlende sexaction med lettkledde damer". Jeg syns den var mye dypere enn det man får frem der hvertfall. Og musikken var super!

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Skal se den i helgen sammen med broder'n, virker jo litt kul, da. ;)

Skrevet

Den er kul, skulle bare ønske handlingen var litt bedre. :( Men veldig kul film for det.

Skrevet

Skal få med meg typen og se den tenkte jeg :)

Gjest birry93
Skrevet

Jeg så den på lørdag faktisk!

Det var ikke min type film i det hele tatt, men jeg likte den kjempegodt. Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til å se den ettersom den har fått dårlig anmeldelser og i filmmagasinet stod det "Svimlende sexaction med lettkledde damer". Jeg syns den var mye dypere enn det man får frem der hvertfall. Og musikken var super!

Enig i dette, jeg har sett den selv nå, og filmen er ikke så sexfixert som man får inntrykk av i trailerne heller, den var absolutt artig å få med seg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Enig i alt dette.

Skrevet

Jeg ble skuffa over filmen, trodde ikke det skulle være så mye "frem og tilbake" liksom. Likte det ikke. Det eneste jeg synes var bra med filmen var musikken og han "hjelperens" kommentar "Don't write a check with your mouth that you can't cash with you ass" (el noe lignende).

AnonymBruker
Skrevet

Bra effekter, elendig historie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...