Labella Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Hva slags type er du? Og hvordan ser kjøleskapet ditt ut? Ta testen du også! Jeg fikk dette resultatet: Du er "lærer" Du hører mest hjemme i båsen "lærer". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Høy kulturell, men lav økonomisk kapital. Har kjøleskap med magneter og familiebilder. Drikker billig vin, og er opptatt av at innredningen hjemme skal være spesiell og vise hvem de er. Har det rotete. Spiser mye eksotisk mat. Hører på P2, er glad i jazz eller annen kvalitetsmusikk. Leser Dagbladet og nyere norsk skjønnlitteratur. Typisk representant: Helge Jordal." Og det passet jo nesten bra... :blunke:
Sandman Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Du er "megler" Du hører mest hjemme i båsen "megler". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Lav kulturell, men høy økonomisk kapital. Har kjøleskap i børstet stål, helst med innebygget isbitmaskin. Drikker gin & tonic. Hører på listepop. Leser VG og ser på TV 2. Kjører slalåm. Går på fancy utesteder som «Metro» i Bergen. Har tv fra Bang og Olufsen, gjerne flatskjerm. Leser selvhjelpsbøker av typen «Hvordan bli mer effektiv på møter». Typisk representant: Carl Fredrik Seim." Morsom test... likte "lav kulturell".... ...ligger det ikke en ganske høy harry-faktor i denne beskrivelsen?
Soul Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Lærer jeg og. Passer nok ikke så verst...selvom jeg ikke hører så¨mye på P2 og ikke er lærer akkurat.
Kreps Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Du er "megler" Du hører mest hjemme i båsen "megler". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Lav kulturell, men høy økonomisk kapital. Har kjøleskap i børstet stål, helst med innebygget isbitmaskin. Drikker gin & tonic. Hører på listepop. Leser VG og ser på TV 2. Kjører slalåm. Går på fancy utesteder som «Metro» i Bergen. Har tv fra Bang og Olufsen, gjerne flatskjerm. Leser selvhjelpsbøker av typen «Hvordan bli mer effektiv på møter». Typisk representant: Carl Fredrik Seim."
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Jammen datt ikke jeg også inn i "lærer"-kategorien, ja
philippa starck Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 "Høy kulturell og økonomisk kapital. Kjøleskapet er bygget inn i eik eller annet edelt treverk. Har dyre vaner, drikker fin vin, er opptatt av at møbler og andre ting skal være representative. Maten skal være eksklusiv, indrefilet er en sikker vinner. Har det ryddig hjemme. Leser Aftenposten, ser på NRK. Hører på klassisk musikk, og går gjerne på Torsdagskonserten. En god representant for gruppen er Herman Friele." Vel... Tror nå ikke at jeg skal sammenlignes med Herman Friele, akkurat!!
~sikka~ Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Du er "drosjesjåfør" Du hører mest hjemme i båsen "drosjesjåfør". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Lav kulturell og økonomisk kapital. Har utrangert kjøleskap med øljekk i en tråd. Drikker øl, røyker rullings, spiser hurtigmat. Når de går på restaurant, er de mest opptatt av å få mye mat på tallerkenen. Reiser på billige sydenturer. Leser Se og Hør, kiosklitteratur og Søndag Søndag. Ser på TVNorge. Hører på P4 og danseband-musikk. Er lite fysisk aktiv. Typisk representant: Martin Schanche (selv om han har en god del penger)." :o :o ja det der ligner virkelig ikke på meg gitt
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Du er "lærer" Du hører mest hjemme i båsen "lærer". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Høy kulturell, men lav økonomisk kapital. Har kjøleskap med magneter og familiebilder. NÆ Drikker billig vin, og er opptatt av at innredningen hjemme skal være spesiell og vise hvem de er NÆ. Har det rotete Næ. Spiser mye eksotisk mat. Hører på P2, er glad i jazz eller annen kvalitetsmusikk. Leser Dagbladet og nyere norsk skjønnlitteratur. Typisk representant: Helge Jordal." :o
tuji Skrevet 4. november 2003 #14 Skrevet 4. november 2003 For en teit test. Konklusjonen sa jo ingenting, bare ramset opp svaralternativene jeg hadde valgt! Du hører mye på P2, liker jazz, lager eksotisk mat. Vet jeg vel, det var jo akkurat det jeg svarte! Trodde det var meningen at slike tester skulle ta svarene mine og trekke tråder ut fra det. Dustete.
Fru Fomle Skrevet 4. november 2003 #17 Skrevet 4. november 2003 Lærer her også. Du er "lærer" Du hører mest hjemme i båsen "lærer". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Høy kulturell, men lav økonomisk kapital. Har kjøleskap med magneter og familiebilder. NEI Drikker billig vin JA, og er opptatt av at innredningen hjemme skal være spesiell og vise hvem de er. Har det rotete NEI. Spiser mye eksotisk mat NEI. Hører på P2 NEI, er glad i jazz eller annen kvalitetsmusikk NEI. Leser Dagbladet NEI og nyere norsk skjønnlitteratur JA. Typisk representant: Helge Jordal." Passet ikke i det hele tatt... :-?
bippbipp Skrevet 4. november 2003 #18 Skrevet 4. november 2003 Du er "lærer" Du hører mest hjemme i båsen "lærer". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Høy kulturell, men lav økonomisk kapital. Har kjøleskap med magneter og familiebilder. Drikker billig vin, og er opptatt av at innredningen hjemme skal være spesiell og vise hvem de er. Har det rotete. Spiser mye eksotisk mat. Hører på P2, er glad i jazz eller annen kvalitetsmusikk. Leser Dagbladet og nyere norsk skjønnlitteratur. Typisk representant: Helge Jordal." Mesteparten er helt feil..
Tilde Skrevet 4. november 2003 #19 Skrevet 4. november 2003 Du er "lærer" Du hører mest hjemme i båsen "lærer". Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? "Høy kulturell, men lav økonomisk kapital. Har kjøleskap med magneter og familiebilder. Drikker billig vin, og er opptatt av at innredningen hjemme skal være spesiell og vise hvem de er. Har det rotete. Spiser mye eksotisk mat. Hører på P2, er glad i jazz eller annen kvalitetsmusikk. Leser Dagbladet og nyere norsk skjønnlitteratur. Typisk representant: Helge Jordal." :oops: drikker litt dyr vin og liker ikke jazz da...
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #20 Skrevet 4. november 2003 Du er "taper" Har du i det hele tatt kjøleskap? Du haiker til Sverige fordi rullingsen (rød mix nr. 2) er blitt så dyr og fordi du ikke har bil eller førerkort. Radioen din er ødelagt, og trygden din strekker ikke til før du får Lidl i nabolaget. Dine kulturelle opplevelser får du først og fremst fra naboens skurrete ghettoblaster, særlig etter at du ble fersket med ubetalt TV-lisens. Typisk representant: Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå