Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilke spill gleder du deg til i 2011? :)

Jeg gleder meg mest til Portal 2 (som har release på tirsdag, jippi!), L.A. Noire, Professor Layton til 3DS, Zelda til Wii og 3DS og Mass Effect 3.

Endret av antibac
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går for det meste i gode gamle WoW og LoL her i gården, men gledet meg sinnsykt til Portal 2 og ble jammen ikke skuffet! :biggrin:

Og så satser jeg på at Diablo 3 kommer i år.

Gjest Fikira
Skrevet

villll haaaaa diablooooo treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Også blir det vel fable 3 tenker jeg.

Og selvfølgelig Skyrim.

Gjest hogwash
Skrevet

Diablo 3 :sikle:

I mellomtiden får world of tanks duge.

Gjest fiskebolla
Skrevet

the elder scrolls 5 Skyrim så klart! :D

Gjest Heloise
Skrevet

Går bare i WoW her så det blir vel å glede seg til patches og slike småtterier.

Har bare ikke tid eller energi til å sette meg inn i andre spill. Ikke orker jeg kaste bort mer enn det jeg gjør foran PC'n heller :) Men Diablo 3 ser jo rimelig fett ut!

Skrevet

Hvilke spill gleder du deg til i 2011? :)

Jeg gleder meg mest til Portal 2 (som har release på tirsdag, jippi!), L.A. Noire, Professor Layton til 3DS, Zelda til Wii og 3DS og Mass Effect 3.

Jeg har gledet meg som en unge til Portal 2, og jeg ble ikke skuffet!

Lurer bare på hvor lang tid det vil gå før de lanserer Half-Life 2: Episode 3, for det ser jeg frem til. Jeg tviler på at det vil skje i år, dessverre. De har ikke satt en dato engang.

Skrevet

The elder scrolls: Skyrim er en selvfølge!!!! Var happy når jeg fikk Dragon Age 2 og satser på at Skyrim er enda bedre. På en måte gleder jeg meg til Zelda, som den Zelda fanen jeg er, men jeg må innrømme at det ser jo ikke bra ut, så om gleden blir kortvarig gjenstår å se...

Skrevet (endret)

Skyrim, definitivt! Jeg gledet meg også til Dragon Age 2 og storkoste meg med det spillet. Mass Effect 3 blir også en høydare, og jeg snuser litt på L.A. Noirse (RDR var jo helt fanastisk), men ingenting slår forventningene til Skyrim!

Endret av Tabris
Gjest Fikira
Skrevet

Skyrim, definitivt! Jeg gledet meg også til Dragon Age 2 og storkoste meg med det spillet. Mass Effect 3 blir også en høydare, og jeg snuser litt på L.A. Noirse (RDR var jo helt fanastisk), men ingenting slår forventningene til Skyrim!

Kunne nesten gjette at du likte elder scrolls med tanke på avataren din =D

Skrevet

Kunne nesten gjette at du likte elder scrolls med tanke på avataren din =D

:5:

Gjest Adera
Skrevet

Zelda, Mass Effect 3, Skyrim..

RAGE og The Darkness 2.

Gjest Leonidene
Skrevet

Zelda, Mass Effect 3, Skyrim, RAGE og The Darkness 2.

Samme her :) Pluss Portal 2.

Skrevet

Jeg så det. Det gjør ikke så mye siden jeg har Skyrim da og kose meg med. :smilbla:

Skrevet

Assassins creed!!!!! Fy søren, hopper pågulvet her. Skyrim i november og assassins creed i desember. Blir ikke mye jobbing på meg i jula ..! :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...