AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Har nettopp kjøpt sony mp3 spiller og trenger start hjelp,har ladet den opp,men det er det.Noen som kan hjelpe? Må jeg installere et program før jeg laster ned musikk og hvor kan jeg laste gratis musikk,for det går vel ann?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 jeg aner ikke noe om denne tinngen:P har hatt mobiltelefoner fra sony og brukt de som mp3spiller men jeg fant en side. http://www.sony.no/hub/walkman/3 på den forklarer de hvordan man gjør det at man kobler den til pcen og laster ned igjennom itunes:P men mulig du ikke har denne da:) prøvde og finne ut iallfall:D
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #3 Skrevet 18. april 2011 Fikk du ikke med en bruksanvisning? Da er det i tilfelle lurt å lese den.
Gjest Heloise Skrevet 18. april 2011 #4 Skrevet 18. april 2011 Har nettopp kjøpt sony mp3 spiller og trenger start hjelp,har ladet den opp,men det er det.Noen som kan hjelpe? Må jeg installere et program før jeg laster ned musikk og hvor kan jeg laste gratis musikk,for det går vel ann? Du kan ikke laste ned gratis musikk fra lovlige sider. Musikk må betales for. Enten det, eller du ripper (kopierer til pc) de CD'ene du allerede har hjemme og legger inn på spilleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå