Anonymbenytter Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei! jeg og kjæresten tenker å reise utenlands for å feire nyttår dette året. vet det er langt frem i tid, men godt å være tidlig ute. Jeg vil helst ut av norden, til noe litt utenom det vanlige. Noen som her noen tips? har tenkt litt på cruice i karibien eller andre steder, noen som har noen erfaringer? har også tenkt på kansje thailand, kina osv. men er åpen for alle forslag!
Gina_ Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Cruise i Karibien er en fantastisk opplevelse, kan anbefales på det sterkeste! Reiste med Independence of the Seas, og var innom fire øyer. Er en opplevelse jeg vil huske lenge. Ville også hatt et par dager i USA før/etter cruiset om dere har mulighet når dere først reiser "over dammen".
Anonymbenytter Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2011 Cruise i Karibien er en fantastisk opplevelse, kan anbefales på det sterkeste! Reiste med Independence of the Seas, og var innom fire øyer. Er en opplevelse jeg vil huske lenge. Ville også hatt et par dager i USA før/etter cruiset om dere har mulighet når dere først reiser "over dammen". Hvilket selskap bestilte dere turen med? når på året reiste dere? det frister veldig! varte forresten turen lenge?
Gina_ Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Bestilte privat tror jeg, ikke jeg som ordnet det, men flybilletter, hotell i USA og cruiset var separate bestillinger. Var der i mars 09, selve cruiset varte i 8 dager det var akkurat passe med noen dager til havs og noen dager i land på nye øyer i tillegg var vi to dager i florida, men kunne gjerne vært litt lengre. Hvis du går på rccl.com finner du mye info.
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Kan også anbefale cruise i Karibien, det er helt fantastisk! Jeg og samboeren var på det i høst, kjempeherlig og masse spennende opplevelser Tips, bestill lugar med balkong. De ekstra kronene kommer du ikke til å angre på!
Anonymbenytter Skrevet 19. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2011 er det noen som har vært utenlands og feiret nyttår? hvor og hvordan var det?
sequin Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Jeg har feiret nyttår i India, det er fantastisk!
Wonders Skrevet 20. april 2011 #8 Skrevet 20. april 2011 har hørt nyttår i Kuala Lumpur i Malaysia er helt fantastisk. Romantisk og vakkert. Merdeka Square for de unge og Penang's Gurney Drive for de eldre... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå