Green Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Er det nokon som kan vise meg nokre fine brurepikekjoler? Anten den du sjølv skal ha til brurepika di eller andre du synast er fine :D
Livva Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Hvis du går inn på http://www.marysbridal.com, under Gowns, flowergirls, er det 4 sider med kjoler til brudepiker. Her skal den yngste søstera mi ha Style: #F02F433, den er helt nydelig. Kommer på en tusenlapp
nessi Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Livva, du må legge inn et mellomrom mellom internett adressen og , ellers får vi ikke opp siden :D
nessi Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Det var utrolig mange fine kjoler der. Heldigvis skal forloveren min sy kjolene til våre brudepiker, så de blir ikke så dyre.
Livva Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Aaahhhhh sorry, er det derfor.... :evil: THANX
jea Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Jeg har kjøpt brude pike kjole på h&m..De er i den nye h&m katalogen,fikk den i dag :D ..De som er litt kina inspirert på side 4-5 På side 2 på kjoler den til 129kr http://www.hm.com/shop/hmdef_ibeCCtpSctDsp...p?section=10721
Pip Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Jeg har kjøpt brude pike kjole på h&m..De er i den nye h&m katalogen,fikk den i dag :D ..De som er litt kina inspirert på side 4-5 På side 2 på kjoler den til 129kr Den var søt, jea! :D (Synd det ikkje var bilde av den på jenta utan jakke utpå...) Og så så billig - det var nok eit smart trekk å ikkje kjøpe/leige på brudesalong, ja!
Flo* Skrevet 5. november 2003 #10 Skrevet 5. november 2003 Det er vel denne kjolen du mener, jea ? Gjett hva den minner meg om? En meget omtalt "brudekjole" fra Vera Vang
jea Skrevet 5. november 2003 #11 Skrevet 5. november 2003 Jupp det er denne brudepikekjolen vi skal ha... Hva mener du med vera vang?????
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Det er vel denne kjolen du mener, jea ? Gjett hva den minner meg om? En meget omtalt "brudekjole" fra Vera Vang Nei aldri om den ligner! Omtalte VV kjole var alldeles grusom, mens jeas kjoler (jeg har tittet i katalogen) er kjempeskjønne!!
Gjest Kittybride ulogget Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Hvor ble det av denne brudekjolens eier mon tro? Leste hele dagboken hennes for en tid tilbake og skjønte føst på slutten at det var tull (er en smule lettlurt). Gruble gruble
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #14 Skrevet 5. november 2003 Pass deg, det er ikke lov til å snakke om henne. Alle tråder der hun blir nevnt blir stengt. Bare vent skal du se! :blunke:
Gjest Kitty ulogget Skrevet 5. november 2003 #15 Skrevet 5. november 2003 Oisann, det var ikke meningen å bryte reglene. Jeg er ikke logget inn nå så jeg får ikke endret det...men etter den kommentaren din ble jeg jo bare enda mer nysjerrig!
kimmi Skrevet 5. november 2003 #16 Skrevet 5. november 2003 vi har også kjøpt pikekjoler!!! og tro det eller ei, jeg har handlet dem på h&m jeg og!!! (etter tips fra jea). kjolen hun nente er skjønn, men jeg fant en som jeg likte ennå mer! de har vist mye bra og rimelig der!!! hvem hadde trodd jeg skulle ende opp med kjoler fra en kjedebutikk som h&m?!? :D kjempefornøyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå