AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Del Skrevet 17. april 2011 En ytterst sjelden gang så har det hendt at det klør/kiler i det ene neseboret og jeg nyser samt at det har rent. Har løst seg med nesespray. I dag våknet jeg med det. Nesespray hjalp ikke. Det rant hele tiden fra det ene neseboret. Nå har jeg holdt på siden i dag morges og det har også begynt på den andre siden, selv om det er verst på den siden av nesa der det startet på. Tok en allergimedisin (Loratadin) for et par timer siden, men det har ikke hjulpet noe. Er dette en allergisk reaksjon? Noe annet? Jeg har ikke pollenallergi og plages ikke av å være ute. Er kun allergisk mot penicillin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 17. april 2011 #2 Del Skrevet 17. april 2011 Hvorfor tror du det er allergi da ikke det hjelper med allergitabl? Er ikke bare litt forkjøla da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Del Skrevet 17. april 2011 Nei, det er ikke forkjølelse. Er veldig sjelden forkjølet, men husker da hvordan det er. Her renner det fra nesen slik at det faktisk drypper. Er fin ellers i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 17. april 2011 #4 Del Skrevet 17. april 2011 Hvis det fortsetter bør du få time hos øre/nese/hals-lege. Det kan være både allergi, polypper, kronisk bihulebetennelse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #5 Del Skrevet 19. april 2011 Får oppdatere litt. Det varte kun en dag og så var det over. Plagsomt når det sto på for du sitter nesten med nesa i papirlommetørkle. Takk til dere som svarte meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #6 Del Skrevet 19. april 2011 Hei, kom du deg til lege? Jeg har selv flere allergier, men ingen allergitabletter jeg har fått av legen har hjulpet. Vet du om du var utsatt for noe du vanligvis ikke utsettes for den natten du våknet med det? Ellers: kjempebra at det ga seg! En annen ting; det sies at om plagene bare er på en side (eller mye verre på ene siden) så er det ikke allergi. Dette stemmer ikke, så det kan være en allergisk reaksjon selv om du først bare plagdes med det ene neseboret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #7 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg dro ikke til lege. Syntes det ikke var nødvendig. Hadde det vart i uker så måtte jeg nok ha tatt meg en tur. Jeg stusser jo på hvorfor det kommer, men har ingen forklaring. Tenker bare allergi. Nå er det ikke så plagsomt så jeg ser det ann. Igjen, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #8 Del Skrevet 21. april 2011 Forresten så må man ta allergitabletter sammenhengende 1 uke for at de skal fungere ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå