AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg synes selv jeg er et bra kjæresteemne. Er blid, lett å ha med å gjøre, flink til å lytte, smart, pen osv. Men likevel får jeg veldig lite oppmerksomhet fra gutter/menn. Kommer meg ikke så veldig mye ut på byen og sånn, da jeg ikke har så mange venninner her. Men jeg går en del spaserturer, både i byen og langs stier. Jeg danser pardans, men er ingen aktuelle kandidater der. Jeg har prøvd nettdating, men det passet ikke meg. Jeg har så utrolig lyst å møte noen NÅ, og ikke måtte smøre meg med tålmodighet hele tiden... Synes det er utrolig vanskelig, dette.
Gjest Consensio Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Om du ikke kommer deg så mye ut blant folk, eller iallefall i kontakt med folk, så bli mer aktiv på nettet. Snakker da ikke om datingsider, men på forums hvor det er en del menn også. Min nåværende mann traff jeg på et nettsted, min eks traff jeg også over nettet. Diskuter, flørt, snikksnakk og la det utvikle seg over tid på en naturlig måte
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Om du ikke kommer deg så mye ut blant folk, eller iallefall i kontakt med folk, så bli mer aktiv på nettet. Snakker da ikke om datingsider, men på forums hvor det er en del menn også. Min nåværende mann traff jeg på et nettsted, min eks traff jeg også over nettet. Diskuter, flørt, snikksnakk og la det utvikle seg over tid på en naturlig måte Takk for tipset, men jeg liker best å møtes ansikt til ansikt. Skriver egentlig ikke så mye på nettet...
MissStiles Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Tja, hadde jeg hatt fasiten så hadde jeg nok hatt kjæreste selv. Det handler vel å være litt tålmodig og komme seg ut blant folk. Nettdating er en måte men å gå ut er også bra. Tror jeg. Vet at jeg er singel selv og synes det er vanskelig. Men jeg håper fortsatt på å møte noen snart.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Blir jo litt frustrert over at jeg bor i en by med mange menn, men likevel er det så håpløst å møte noen. Skulle gjerne tatt en tur på café i kveld og sett meg rundt, men har ingen venninner å gå med nå på en stund...
Rights Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Bestill noen hundre "Visittkort", der det står fullt navn, email addresse, telefon nummer & status (singel). og helt nederst på kortet, uthevet: "Er DU den rette for meg?" Når du ser en interessant type da, så går du bort til han og gir han et slikt kort. Blink, smil, gi kort, og gå. Men sånn heeeeeeeelt seriøst, så kommer du langt med kun et blikk og et "hei"
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Men sånn heeeeeeeelt seriøst, så kommer du langt med kun et blikk og et "hei" Ok, det høres logisk ut. Men ofte blir jeg så overrumplet, rekker ikke å tenke meg om før gutten er borte. Og er litt sjenert også. Men jeg skal prøve.
Gjest Consensio Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 Blir jo litt frustrert over at jeg bor i en by med mange menn, men likevel er det så håpløst å møte noen. Skulle gjerne tatt en tur på café i kveld og sett meg rundt, men har ingen venninner å gå med nå på en stund... Det er vel lettere å få oppmerksomhet fra gutter om du er alene enn når du er med venninner? Ta med deg et kryssordblad eller en lett bok, slik at du ikke fordyper deg for mye i det og kan titte opp en gang i blant
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #9 Skrevet 17. april 2011 Fordi det er ca. 300,000 muligheter bare i Norge. Man leter alltid etter det beste. Og selv når man har kjæreste er man på utkikk.
nettvenninnen Skrevet 17. april 2011 #10 Skrevet 17. april 2011 Det er lettere å treffe noen når du er alene, ja. Hva hvis du går inn på kursagenten.no og ser etter et kurs der du kan treffe folk? Eventuelt få deg en ny hobby som innebærer å treffe andre? Pass bare på å ikke meld deg på alt for feminine ting, slik at du da risikerer å dumpe borti kun 20 damer i 40-årene. Om du har bil, så er det ikke så dumt å kunne lære seg å vokse og polere bilen selv. Se om det er kurs på slike ting der du bor. Har du hund, fly litt rundt på utstillinger. La være å se på hundene, men se på manneben i stedet... Liker du å gå tur, så har turistforeningen jevnlig singeltreff som inkluderer hyttetur. Mulighetene er mange. Bare vær litt kreativ Si til deg selv at innen tre måneder skal jeg ha klart å skaffe til veie 2 nye hobbyer (og kanskje en kjæreste). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå