nevermind Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei, Jeg har altså gått fra å betale 150-200 kr i måneden til 800-1200 kr med samme forbruk. Hvordan? Fordi jeg skiftet fra Talk More fra NetCom fordi jeg fikk en snasen telefon på kjøpet (som ble ødelagt etter en mnd..) Abonnementet mitt er FlexiTalk, det til 100 kr fastpris i mnd. Finnes det en sum jeg kan betale for å komme meg ut av dette abonnementet? Jeg har 7 mnd igjen av kontrakten på 1 års bindingstid. Jeg forsøker å spørre NetCom, men etter en uke, har de fortsatt ikke svart meg.. Jeg blir utrolig glad dersom noen kan hjelpe meg noen vei
C-girl Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 (endret) Tlf er det garanti på, så var jeg deg hadde jeg levert den inn dersom det er noe galt med den. (med mindre du har ødelagt den selv f.eks at du har mistet den i gulvet o.l) Tror det koster en del for å si opp abbonementet før bindingstiden er gått ut. Vet ikke helt sikkert, men har hørt snakk om 1500,- ca. Men eksakt pris får du av Netcom. De er åpen på hverdager fram til kl 20, så er ikke verre enn å ringe de på tlf 05050 Endret 17. april 2011 av C-girl
Tears.of.the.Sun Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Når man har Telenor så kan man logge inn på nettsiden og der står det hvor mye man betale hvis man avslutter abonnementet. Kanskje det fins noe lignende hos Netcom?
nevermind Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Telefonen ble ødelagt fordi eksen min tok den fra meg, og kastet den i asfalten. Jeg vet ikke hva det kvalifiserer til?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Telefonen ble ødelagt fordi eksen min tok den fra meg, og kastet den i asfalten. Jeg vet ikke hva det kvalifiserer til? Det kvalifiserer til politianmeldelse av eksen din...
nevermind Skrevet 17. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2011 Nei.. Er for mye styr. Vil ikke ha noe mer med han å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Nei.. Er for mye styr. Vil ikke ha noe mer med han å gjøre. Skjønner det, men da er også telefonen tapt og du sitter igjen med et dyrt abonnement. Jeg har bare negative erfaringer med Netcom, men vet ikke hvordan akkurat dette fungerer. Hos Telenor er det hvertfall slik at "løsrivningskostnaden" synker for hver måned slik at man betaler mindre og mindre jo lenger tid det går. Tror det synker med 100kr/mnd. Ring dem! Mail kan for "bli borte" hos Netcom (snakker av erfaring...)
sebra Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 fra netcom: -FlexiTalk 99: kr 2000 Alle bruddgebyr reduseres med en tolvdel per måned regnet fra starten av bindingstiden. I tillegg plikter Kunde å betale påbegynt månedsavgift i tillegg til bruddgebyret for iTalk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå