avp Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei! Jeg har blitt invitert til et gruppeintervju hos Deli de Luca, og jeg lurer veldig på hva man skal gjøre der og hva som egentlig er nødvendig å ha med? Jeg er 15 år, og kan ikke særlig mye innen slike ting. Om jeg får jobben blir dette altså min aller første jobb! Blir superglad hvis noen som evt. har vært med på gruppeintervju, kan si litt om det. Takker for svar
Gjest baben Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Jeg har vært på gruppeintervju. Fikk ikke jobben. Tips: Vær den som snakker mest og vær sprudlende og glad.
petrinepetrine Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Snakk, men ikke finn på ekstra unødvenig å si uten at det er relevant, bare fordi du skal snakke mest. Lever alt av attester og karakterkort når du er der. Smil, vær engasjert, møt opp før tidsnok, sett deg inn i visjonene til deli de luca på forhånd. Lykke til!
avp Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Takk for svar! :D Jeg har sendt CV og Søknad til dem elektronisk, trenger jeg likevel å ta med CV og søknad til intervjuet?
SmallTalk Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Kan du jobbe på D&D når du bare er 15? Ettersom D&D ikke selger alkohol, så ja. Tobakk har en 15-åring lov til å selge.
Gjest Armule Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Takk for svar! :D Jeg har sendt CV og Søknad til dem elektronisk, trenger jeg likevel å ta med CV og søknad til intervjuet? Nei! Det trenger du ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå