Gjest olive Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Dere som kombinerer amming og fast føde. Gir dere vann til maten og ammer etterpå, eller ammer dere ikke ifb med den faste føden? Lillemor får grøt med vann som drikke, to ganger om dagen. Ammingen tar vi mellom måltidene med fast føde. Bør hun ammes rett etter den faste føden i stedet? Hva gjør dere som gir MME på flaske? Hun er forresten 8 måneder.
Thomasine Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Vår minste er 6,5 mnd.- han får grøt to ganger om dagen med vann som drikke til maten! For å opprettholde melkeproduksjonen min ammer jeg ham før måltidene!! Melken er jo også viktigere enn grøten.
Gjest Qlio Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Her ville jeg sjekket med helsestasjonen, men jeg tror jeg ville ammet etter grøten? Andre?
BritElin Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Jeg ammet mine barn før de fikk grøt eller annen mat.
Gjest agurk Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 På helsestasjonen ble jeg anbefalt å amme før grøten, og gjærne en liten tår etterpå dersom han var tørst. Puppen er viktigere en grøten pga av alle vitaminene å sånn, desuten vil du ikke miste melken så fort!
Saturn Skrevet 5. november 2003 #6 Skrevet 5. november 2003 Jeg ammet ikke da de var så store, men ga erstatning. Den fikk de etter grøten. Og vann til middagen.
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #7 Skrevet 5. november 2003 Jeg ammet først, ga grøt m bittelitt vann og ammet mer etterpå. Gode og mette barn i timesvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå