Gå til innhold

Hotell i Venezia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som kan anbefale et fint hotell i Venezia?:-) Helst tre - fire stjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som kan anbefale et fint hotell i Venezia?:-) Helst tre - fire stjerner.

kan anbefale et som heter: San simon Hotel ai due fanali,dette ligger ikke så langt ifra jernbane stasjonen og er et lite romantiskt hotel.

Bodde der for ca 3 år siden ,vi var veldig fornøyde og dette er et 3 stjerners hotel, lykke til.

www,aiduefanali.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Noemi kun 50 meter fra Marcus-plassen er utrolig fint og sinnssykt sentralt! 3 stjerner (grunnet at de ikke har bemannet resepsjon 24/7 og heller ikke serverer frokost), men romantisk innredede store rom. Anbefales på det varmeste!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde på dette hotellet når jeg besøkte byen. Hotel Savoia & Jolanda 4 stjerner Ligger helt ved Marcus plassen. Mye traffikk, men man drar jo ikke til Venezia for å være alene :sjenert: Flott hotell syntes jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Hei!

Var i venezia i helgen og lå på dette 4 stjerners hotellet i 3 netter AL-CODEGA.

Dette var vi begge veldig fornøyd med. Det ligger midt mellom Rialtobroen og Marcusplassen (kanskje 5 min til begge) som er de mest sentrale plassene, men likevel i ett stille område. Man kjører vannbuss/vaporetto fra Rialto, noe som fungerer veldig fint. Det var enkelt å finne om man skriver ut kartet man får på mail. Hotellet ligger i en bakgård og det er null bråk om natten. Stilen er veneziansk, tunge stoffer og det funker. Sengene var absolutt gode nok, d var AC om man ville det, svært hyggelige personal, helt ok frokost (dog ikke grovt brød, men hvor får man det i Italia). Rent, pent og fått 9 i karakter på hotellsidene, det er ikke verst. Absolutt å anbefale!

Og med det samme jeg er her... Venezia er fantastisk!!! om du har tid, ville jeg tatt en båttur til burano- en fargerik kardemommeaktig by med kanaler. Venezia i miniformat og bare enda finere farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...