AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Del Skrevet 17. april 2011 Noen som kan anbefale et fint hotell i Venezia?:-) Helst tre - fire stjerner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hans428 Skrevet 17. april 2011 #2 Del Skrevet 17. april 2011 Noen som kan anbefale et fint hotell i Venezia?:-) Helst tre - fire stjerner. kan anbefale et som heter: San simon Hotel ai due fanali,dette ligger ikke så langt ifra jernbane stasjonen og er et lite romantiskt hotel. Bodde der for ca 3 år siden ,vi var veldig fornøyde og dette er et 3 stjerners hotel, lykke til. www,aiduefanali.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 17. april 2011 #3 Del Skrevet 17. april 2011 http://www.venere.com/hotels/venice/hotel-san-cassiano/?ref=29182 Kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa Skrevet 17. april 2011 #4 Del Skrevet 17. april 2011 Hotel Noemi kun 50 meter fra Marcus-plassen er utrolig fint og sinnssykt sentralt! 3 stjerner (grunnet at de ikke har bemannet resepsjon 24/7 og heller ikke serverer frokost), men romantisk innredede store rom. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Papesse Skrevet 17. april 2011 #5 Del Skrevet 17. april 2011 Bodde på dette hotellet når jeg besøkte byen. Hotel Savoia & Jolanda 4 stjerner Ligger helt ved Marcus plassen. Mye traffikk, men man drar jo ikke til Venezia for å være alene Flott hotell syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 19. april 2011 #6 Del Skrevet 19. april 2011 Tusen takk for hjelpen alle sammen! De skal sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zuperduper Skrevet 11. mai 2011 #7 Del Skrevet 11. mai 2011 Koselig hotell http://www.hotelcaformenta.it/index_en.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilejenta78 Skrevet 11. mai 2011 #8 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Var i venezia i helgen og lå på dette 4 stjerners hotellet i 3 netter AL-CODEGA. Dette var vi begge veldig fornøyd med. Det ligger midt mellom Rialtobroen og Marcusplassen (kanskje 5 min til begge) som er de mest sentrale plassene, men likevel i ett stille område. Man kjører vannbuss/vaporetto fra Rialto, noe som fungerer veldig fint. Det var enkelt å finne om man skriver ut kartet man får på mail. Hotellet ligger i en bakgård og det er null bråk om natten. Stilen er veneziansk, tunge stoffer og det funker. Sengene var absolutt gode nok, d var AC om man ville det, svært hyggelige personal, helt ok frokost (dog ikke grovt brød, men hvor får man det i Italia). Rent, pent og fått 9 i karakter på hotellsidene, det er ikke verst. Absolutt å anbefale! Og med det samme jeg er her... Venezia er fantastisk!!! om du har tid, ville jeg tatt en båttur til burano- en fargerik kardemommeaktig by med kanaler. Venezia i miniformat og bare enda finere farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå