Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har klart å ødelegge min iPhone3gs, som jeg har vært veldig fornøyd med. Jeg har nå tenkt å kjøpe meg en ny iPhone.

Spørsmålet er om det er dumt å kjøpe 3gs og om jeg heller burde kjøpe 4?

Jeg synes designet på iPhone 3 er mye finere og den er jo billigere. Men er det noen andre store ulemper med å kjøpe iphone3? Burde jeg legge i mer penger for å kjøpe meg en iphone4?

Denne gangen skal jeg forøvrig kjøpe telefonen gjennom Apple Norge, så jeg kan sende den tilbake dersom det er noe feil med den! Forrige gang kjøpte jeg den i USA (unlocked) - så lite å gjøre med den når noe er feil...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Burde søkt litt før jeg postet her, men ønsker fortsatt deres erfaringer!

Jeg fant denne: http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/

Og ser at kamera kanskje er en av de største forskjellene. Dere som har hatt begge telefonene, merker dere at iPhone 4 tar myebedre bilder enn iPhone3gs?

Jeg ser aldri på filmer på min telefon, så tror ikke en bedre oppløsning på skjermen har så mye å si for min del...

Skrevet

4eren tar MYE bedre bilder enn 3GS. Bortsett fra det ser jeg liten vits i iphone4 vs 3 rent teknisk

Skrevet

Hvordan klare du å ødelegge den da?

AnonymBruker
Skrevet

4eren tar MYE bedre bilder enn 3GS. Bortsett fra det ser jeg liten vits i iphone4 vs 3 rent teknisk

Hmmm.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda. Også ser jeg jo at iPhone5 kommer antagelig til høsten også. Jeg skal tenke litt mer på det tror jeg. Får klare meg med min gamle samsung litt til tror jeg, iallfall en uke eller to :fnise:

Hvordan klare du å ødelegge den da?

Ja, si det. Den ville bare plutselig ikke slå seg på en dag... Og når jeg prøvde å lade den blir den bare varm, det blinker et batteri på skjermen som sier at den lader, men den fylles aldri opp...

Den bare rett og slett døde... Aner ikke hva jeg skal gjøre. Og når jeg var så dum å kjøpe den opplåst i usa, så har jeg jo ikke så mange rettigheter... Men jeg har iallfall lært av mine feil - neste gang skal jeg kjøpe gjennom apple, evt. en skikkelig forhandler slik at jeg kan sende den tilbake dersom noe er feil!

Skrevet

Hmmm.... vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda. Også ser jeg jo at iPhone5 kommer antagelig til høsten også. Jeg skal tenke litt mer på det tror jeg. Får klare meg med min gamle samsung litt til tror jeg, iallfall en uke eller to :fnise:

Ja, si det. Den ville bare plutselig ikke slå seg på en dag... Og når jeg prøvde å lade den blir den bare varm, det blinker et batteri på skjermen som sier at den lader, men den fylles aldri opp...

Den bare rett og slett døde... Aner ikke hva jeg skal gjøre. Og når jeg var så dum å kjøpe den opplåst i usa, så har jeg jo ikke så mange rettigheter... Men jeg har iallfall lært av mine feil - neste gang skal jeg kjøpe gjennom apple, evt. en skikkelig forhandler slik at jeg kan sende den tilbake dersom noe er feil!

Prøv it247.no

Raske, rimelige og seriøse iPhone fiksere

AnonymBruker
Skrevet

Prøv it247.no

Raske, rimelige og seriøse iPhone fiksere

Takk for tips!

Ser de ulike reparasjonene er ganske dyre - så tror nok det heller blir en ny telefon på meg etterhvert. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...