Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påsken er en tid hvor jeg ofte leser bøker. Spesielt krimbøker.

Hvilke bøker du har tenkt til å lese påsken 2011?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal lese "Ulykkesfuglen" og "Predikanten" av Camilla Läckberg. I tillegg blir det pensum. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Lotte og Troldomsfjellet begge av Thomas Mann

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg leser "krysseren Blücher" og "Kongens nei" av Alf R.Jacobsen. Fordi det er spennende historie som betyr mye for Norge og fordi Alf skriver kjempebra.

Har tre Linwood Barcley bøker liggende på vent her, som skal forhåpnetligvis påbegynnes nå i påsken.

Skrevet

Manus, manus, manus...Martin Crimp, Edward Bond og Tom Stoppard, ser det ut til. For det meste. Kos det :rodmer: Kanskje får jeg tid til å skrive også.

Skrevet

.......men så er jeg fra en kultur der vi ikke har hytte å rømme opp til i norske fjelleimen uten strøm og vann, så jeg dkal se krim på dvd óg, fjernsyn hadde ikke så mye å by på i påske.

Skrevet

Hypnotisøren - Lars Kepler

Skrevet

Hypnotisøren - Lars Kepler

Den ble jeg ferdig med forrige uke. Den er BRA!

Skrevet

Jeg har planer om å lese:

Liza Marklund - En plass i solen

Unni Lindell - Sukkerdøden

Jo Nesbø - Panserhjerte

Også kanskje bøkene til Cecilia Samartin om jeg får lånt dem av min kjære mor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke krimbøker og har heller ingen tradisjon med påskekrim, så hos meg blir det "Ringenes Herre" for 100nde gang. :tommel:

Gjest Harriet
Skrevet

Satser på å komme noen sider videre i Min kamp.

Har ikke lenger den store leselysten når det gjelder bøker. Aviser og interiørmagasiner holder for tiden.

Skrevet

Har allerede lest ferdig "Pinnsvinets eleganse", og når holder jeg på med "Isprinsessen" av Camilla Läckberg. Videre skal jeg lese noen krimnoveller skrevet av Agatha Christie, og det gleder jeg meg veldig til, for jeg har lest de fleste krimromanene hennes :)

Gjest Hard Ride
Skrevet

Har lest i "the best military science fiction of the 20th century"

Ganske smal sjanger, men rett opp mitt hjørne hehe.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Til dere som er i krim-modus anbefales Tysteren av Jan Erik Fjell, bedre enn Nesbø!

Gjest birry93
Skrevet

Er ikke sikker, faktisk. Skal en tur på Ark på Oslo City på lørdag og se om jeg kommer over noe. :)

Skrevet

Akkurat ferdig med Et glass melk takk! Innmari sterk og bra bok :) anbefales! Handler om menneskehandel.

Nå har jeg begynt på Jakten på lykken -Hectors reise. Bare jeg blir ferdig med den tror jeg jeg må finne frem litt krim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...