Gjest Petruska offline Skrevet 7. november 2003 #102 Skrevet 7. november 2003 Nei har faktisk aldri faket! Tror ikke jeg hadde klart det heller, hadde følt meg veldig dum...Ingen god skuespiller akkurat. Tror ikke at jeg hadde klart å fake med suksess overfor en som faktisk har opplevd en orgasme fra min side, mister rimelig kontrollen så hadde nok blitt avslørt! Har ikke hatt mange ONS, men får stort sett orgasme første gangen.Utrolig nok fikk jeg orgasme første gangen jeg hadde samleie også. Når man har onanert jevnlig fra før-pubertetsalder har man adskillig lettere for å oppnå orgasme også sammen med andre. Dessuten har jeg aldri gått til sengs med noen uten at jeg har vært KJEMPE-kåt, og da skal det ikke mye til...Er faktisk LITT verre etterhvert som den første spenningen i forholdet er over. Ang. det med åpne/lukkede øyne: synes det er ekstra opphissende å se mannen i øynene mens det går for meg jeg! Har faktisk hørt det med pupillene, at de utvider seg. Har sett det på andre også. Det med puppene også, at de blir større. Men det at brystvortene blir harde når man blir kåt er vel bare en myte? Stemmer IKKE på meg ihvertfall... De blir harde når jeg fryser eller grøsser, også hvis en jeg IKKE vil bli tatt på av tar på meg, da stivner de av avsky..Men når jeg er kåt? Siden jeg sjelden fryser eller grøsser av avsky når jeg har sex så blir de ikke harde da. Men andre har det kanskje annerledes? Skjønner faktisk dem som synes det er en enklere utvei å fake enn å ta seg bryet med å forklare ditt og datt for en fyr man ikke ønsker å se igjen. Det er jo som regel godt ment, å få han til å føle seg "flink".
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #103 Skrevet 10. november 2003 de blir større, og brystvortene (æsj for et ord forresten..) forsvinner... Hahaha - jeg tror ikke mine blir merkbart større akkurat, og brystvortene forsvinner garantert ikke. De stritter rett ut!! Det er nok forskjell på folk skal du se - men jeg skal sjekke i speilet for sikkerhets skyld. må jo det
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2003 #104 Skrevet 10. november 2003 Jepp, hvem tror egentlig at gutta bryr seg om jenter som faker? Vi får jo for h.... tømt oss! Det er det som teller... Hva dere gjør er da ett fett... Det er jo dere jentene som sitter igjen med svarteper.... Fikk plutselig inntrykk av at du er en jævlig god elsker.... NOT
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #105 Skrevet 11. november 2003 Brystene blir uansett større, det er en fysisk reaksjon alle har... Så man burde se det på brystvortene ja....
Gjest Silda Skrevet 11. november 2003 #106 Skrevet 11. november 2003 Blir brystene større?!?! :o Er enig i at det skjer en forandring med brystvortene, men selve brystene.... :o Da er jeg redd jeg ikke har fått/ oppnådd orgasme, gitt.
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #107 Skrevet 11. november 2003 Ikke MYe større... det bare strømmer mer blod til dem... De "hovner" altså litt opp....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå