Arketypen Skrevet 6. november 2003 #81 Del Skrevet 6. november 2003 De som tror orgasmene kommer av seg selv spør ikke, de som vet alle er forskjellige, spør i det minste hva de må gjøre for henne for at hun i det hele tatt skal ha sjans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. november 2003 #82 Del Skrevet 6. november 2003 *rødmer nå* Jeg faket fordi at jeg ville han skulle bli ferdig engang, vel! Hadde rotet meg oppi en situasjon som jeg ville ut av; kunne gnagd av meg armen, hadde han bare sovet. Istedet så ble mannen ALDRI ferdig, holdt på og holdt på og holdt på, og var SÅÅÅÅ oppsatt på at jeg måtte komme jeg også :o Så jeg tenkte som så: Faen, jeg faker. Dette gidder jeg ikke! Også ville jeg ikke være ufin da, skjønner du vel. Ville jo ikke si til ham. SE til å bli ferdig, din maskin! Jeg kjeder meg!!! Og når jeg lissomkom, så gikk det ikke så lang tid... HÆ?? Finnes det to identiske eksemplarer av Poirot? Er jeg blitt klonet? med søt og sliten (men dok så fake) stemme: Jeg tror ikke jeg orker mer, jeg *sukk* HAHA!!! Han skulle bare visst hvor JÆVLIG dårlig han var i senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #83 Del Skrevet 6. november 2003 hihi.. kanskje han aldri kom fori du var så dårlig... Men seriøst: Man burde ikke hoppe til sengs før man vet at det kommer til å bli bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. november 2003 #84 Del Skrevet 6. november 2003 men veit ikke mannfolk at det er få damer som klarer å komme første gangen da Cruella?... Vel når de spør om man kom (når man ikke har faket) og ser skuffet ut når man sier nei og gjerne vil på 'n igjen for å vise hvor flinke de er... ja da er det mye som tyder på at mange menn ikke er fullt oppdaterte. Vil forøvrig understreke at det er stor forskejll på å være i et parforhold og ha mer eller mindre tilfeldig sex, ihvertfall for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. november 2003 #85 Del Skrevet 6. november 2003 hihi.. kanskje han aldri kom fori du var så dårlig... Men seriøst: Man burde ikke hoppe til sengs før man vet at det kommer til å bli bra... Nei, nei. What can I say? Jeg var full og kåt akkurat der og da, og da får man slike opplevelser på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 #86 Del Skrevet 6. november 2003 Men seriøst: Man burde ikke hoppe til sengs før man vet at det kommer til å bli bra... Hvordan kan man vite det før man har prøvd da, om man ikke har fortalt alt hvordan man gjør det på forhånd?.... Man har vel aldri noen garanti Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 6. november 2003 #87 Del Skrevet 6. november 2003 kanskje han bare vil at du skal ha det godt, men ikek vet helt hvordan? Måkke bitche han for å være snill men dårlig da... Stakkars... Men seriøst, igjen... At noe så ukomplisert kan bli så komplisert som sex... :-? Jeg for min del trodde at alle uten ei ev mine har fått orgasme.. Forstår at jeg kan trekke fra 80%.. jaja... Tilbake til læreboka!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. november 2003 #88 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor fake når the real thing er så mye bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. november 2003 #89 Del Skrevet 6. november 2003 Hvorfor fake når the real thing er så mye bedre? Hehe, det er plenty av eksempler på hvorfor i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 7. november 2003 #90 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kan garantere alle her at ingen av mine jenter har faket!!!!!!! Tror slike ting kommer litt an på hva slags forhold du har også. Dvs om du f.eks. har et ons, om du kjenner personen noe særlig, om du er trygg på personen osv....... :blunke: Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #91 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kan garantere alle her at ingen av mine jenter har faket!!!!!!! Tror slike ting kommer litt an på hva slags forhold du har også. Dvs om du f.eks. har et ons, om du kjenner personen noe særlig, om du er trygg på personen osv....... :blunke: Mogens Det tror jeg egentlig bare på om alle jentene dine har vært langvarige forhold... Ellers er det nok mange fake-mørketall der ute - dessverre :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 7. november 2003 #92 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg kan garantere alle her at ingen av mine jenter har faket!!!!!!! Ærlig talt, vær litt ralistisk nå. Det finnes ingen garanti for å aldri ha opplevd faking. Jeg håper jo seffers at det aldri har skjedd, men skal ikke avskrive det som en umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. november 2003 #93 Del Skrevet 7. november 2003 Hmmmm.... Nå lurer jeg på om jeg er unormal her. Når det har gått for meg så "dunker" det i underlivet mitt. Det kjenner både kjæresten min og jeg. Derfor kunne jeg aldri ha faket, han ville merket det med en gang. Han kan jo heller ikke fake, for hans xxx (kreemt) "dunker" også. (+ at han tømmer seg da). Ingen andre som "dunker" her???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 7. november 2003 #94 Del Skrevet 7. november 2003 Jo, det gjør det......Ikke lett å etterligne de sammentrekningene der selv om man kniper aldri så mye............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. november 2003 #95 Del Skrevet 7. november 2003 Jo' date=' det gjør det......Ikke lett å etterligne de sammentrekningene der selv om man kniper aldri så mye............[/quote'] Puh... Følte meg en smule alene her siden ingen hadde skrevet noe om det tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 7. november 2003 #96 Del Skrevet 7. november 2003 Har lagt merke til sammentrekningene, ja! Likevel... Som den realisten/kynikeren/skeptikeren jeg er, skal jeg altså ikke 100% avvise at jeg aldri har vært "ute for" faking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. november 2003 #97 Del Skrevet 7. november 2003 Har lagt merke til sammentrekningene, ja! Likevel... Som den realisten/kynikeren/skeptikeren jeg er, skal jeg altså ikke 100% avvise at jeg aldri har vært "ute for" faking! Nei, det kan vel ingen igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Factor Skrevet 7. november 2003 #98 Del Skrevet 7. november 2003 Imponert over kunnskapsnivået og selvtilliten til enkelte menn her inne :blunke: . Ja, jeg tilhører de 90% som har faket (et par ons i yngre dager :oops: ). Tviler på at de mannfolka som var innvolverte i faken registrerte det. Enten fordi de ikke var interessert eller fordi de ikke klarte å "avsløre" meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaggerLane Skrevet 7. november 2003 #99 Del Skrevet 7. november 2003 Jepp, hvem tror egentlig at gutta bryr seg om jenter som faker? Vi får jo for h.... tømt oss! Det er det som teller... Hva dere gjør er da ett fett... Det er jo dere jentene som sitter igjen med svarteper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 7. november 2003 #100 Del Skrevet 7. november 2003 Godt du vet poenget med sex baggerlane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå