Gyldenløwe Skrevet 4. november 2003 #41 Del Skrevet 4. november 2003 Under beltestedet, Arketypen. Har du lyst til å skape enda fler nevrotiske damer? På vegne av gutter og menn: Vi pleier faktisk å mene de greiene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #42 Del Skrevet 4. november 2003 men brystene er oppe i dagen stort sett Mysan... ?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #43 Del Skrevet 4. november 2003 Det med å fake' date=' er litt vanskelig å svare på. For før jeg hadde fått min første skikkelige orgasme, trodde jeg at den gode følelsen jeg hadde var orgasme?!? Skjønner? Men etter at jeg fikk ordentlig, skikkelig bånn gazz orgasme, var det ingen vei tilbake. Klarer ikke å fake, for jeg tror aldri jeg har klart å ikke komme. Faktisk. Heldig sånn, vet det. Men har da ikke vært i Maiken-scenario, min eneste lignende situasjon ble ekstremt opphissende for meg, fordi jeg hadde sjekka og dratt med meg hjem et lite barn av en gutt, og power-trippen overskygga alle andre følelser som ellers muligvis ville hindra en eventuell orgasme :D[/quote'] Fortell om den da??!!! Det hørtes jo råspennende ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #44 Del Skrevet 4. november 2003 Men nå burde en god elsker forstå hvor hun er' date=' og når nok er nok også da.... Man er ikke god utelukkende av å kunne holde på som et stempel i fire timer liksom... hehe...[/quote'] Nei, men det tror jeg at mange tror.... "Jeg kan holde på i timevis" har jeg sett vært brukt nesten som slagord for egne prestasjoner. Det er nok til å holde meg unna i hvert fall Eller de tror de er guds gave.. osv fordi de har en kjempepølse mellom bena.... hva den skal brukes til eller hvordan er ikke tema for den rasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #45 Del Skrevet 4. november 2003 nuhvel Mysan.. hehe.. Hvor mange menn/gutter har fortalt at de ikke synes kjønnsleppene er stygge' date=' at puppene er helt fine, magen helt flott -og ikke ment det?... [/quote'] hm.. ja der er du inne på noe. Ok, så har dere vel dårlig samvittighet i bagasjen deres, dere også da. Og jeg synes små hvite løgner kan være helt på sin plass jeg. Det er jo ikke alltid nødvendig å være helt ærlig. "Synes du puppene mine er blitt litt små og slappe etter fødselen, kjære?" "Ja, de har jo igrunnen det. Og musa di er også blitt slapp, men ikke liten... - kom så boller vi" Nei takk, gi meg heller en løgn som får meg til å føle meg som verdens deiligste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #46 Del Skrevet 4. november 2003 men brystene er oppe i dagen stort sett Mysan... ?... Jada, de stritter så godt de kan stakkars hudlappene.... :blunke: Hva ser du på dem da? Rødme? Det må jeg sjekke i speilet neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 4. november 2003 #47 Del Skrevet 4. november 2003 Under beltestedet' date=' Arketypen. Har du lyst til å skape [b']enda fler nevrotiske damer? På vegne av gutter og menn: Vi pleier faktisk å mene de greiene der. Kan få sagt det du.... Mysan, en annen gang, vil ikke avspore mer enn jeg allerede har gjort... Men moro var det. Tror mange tror de lurer gutta, og at gutte lar seg lure, og så blir det en ond sirkel, og det er ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #48 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har faket noen ganger, men det er nå noen år siden nu.. Da jeg ikke hadde erfaring, og ikke helt skjønte hvor ufattelig teit det er å fake... Etterhvert med mer erfaring på det seksuelle fant jeg ut hvor deilig en ekte orgasme er og at man bare lurer seg selv med å fake.. Nå er det veldig lenge siden sist jeg ikke klarte å få orgasme under sex da... Men om det skjer igjen, så kommer jeg iallfall ikke til å fake mer - da sier jeg heller ifra at han må prøve mer eller at det ikke er så farlig om jeg ikke kommer - for det er faktisk sant for min del. Jeg setter hans nytelse foran min egen Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. november 2003 #49 Del Skrevet 4. november 2003 Neida, Glamourgirl - men noen ganger er det ål'reit, noen ganger er det ålreit, noen ganger er det heelt ålreit.... Bare det ikke blir sånn at man utsletter sin egen seksualitet helt og holdent fordi man ikke klarer å komme, og i hvert fall ikke vil snakke om det. Og så ender det med at man tar en tur på do og ordner det selv når gubben har sovnet. Been there, done that - men det var da jeg var ung og før jeg lærte kroppen min og meg selv å kjenne. Det er derfor jeg synes man bør vente med å ha sex også forresten, til man er voksen nok og trygg på seg selv og kroppen sin - men det er en annen tråd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. november 2003 #50 Del Skrevet 4. november 2003 Tråden er ryddet, la oss holde oss til temaet. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 4. november 2003 #51 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg innrømmer at jeg har faket. Det er lenge siden, og aldri med sambo. Sånn jeg ser det, forstår ikke mannfolk at vi kan ha stor glede av sex selv om vi ikke får orgasme hver gang. Tror det er en grunn til at noen faker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #52 Del Skrevet 4. november 2003 Under beltestedet, Arketypen. Har du lyst til å skape enda fler nevrotiske damer? På vegne av gutter og menn: Vi pleier faktisk å mene de greiene der. klart vi gjør!.... Poenget er jo at det ikek BETYR noe at man blir eldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #53 Del Skrevet 4. november 2003 Jada, de stritter så godt de kan stakkars hudlappene.... :blunke: Hva ser du på dem da? Rødme? Det må jeg sjekke i speilet neste gang... de blir større, og brystvortene (æsj for et ord forresten..) forsvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 4. november 2003 #54 Del Skrevet 4. november 2003 Spørsmål stilt til en mann: Vet du hvorfor kvinner faker orgasme? Nei, og ikke bryr jeg meg heller. Faking av orgasmer er ikke annet enn ris til egen bak, gravingsarbeider for egen grav, osv. Nei, enhver er sin egen lykkes smed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #55 Del Skrevet 4. november 2003 de blir større, og brystvortene (æsj for et ord forresten..) forsvinner... huh.............???????????+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. november 2003 #56 Del Skrevet 4. november 2003 Mattaharas ultimate orgasmeutløser er fredagsvasken!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 4. november 2003 #57 Del Skrevet 4. november 2003 ble nærvøs for vortene mine...... å vaske ja hehe... iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #58 Del Skrevet 4. november 2003 hehe... de kommer tilbake igjen da.. hehe... Når man er opphisser står de litt ut hva? Når en får orgasme, dvs litt før så svulmer brystene opp, og da trekker de seg ned/inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. november 2003 #59 Del Skrevet 4. november 2003 Skal vi ? Ja dere vet, holde oss til temaet. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #60 Del Skrevet 4. november 2003 :o er det utenfor tema å påpeke hvordan en kan se om hun faker eller ikke?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå