Gå til innhold

Kvinner faker orgasme!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:oops: En ting til bare...det er ikke så LETT å komme heller etter x antall enheter, bare så det er nevnt. Det er igrunnen fryktelig vanskelig, det! Blir jo helt bedøvet, jo...

Skrevet
Ja, det er nå engang en stor forskjell mellom å gjøre dette i et parforhold kontra sent en natt i en forvillet tilstand av panikk fordi du kunne finne på å være så dum! Og i tillegg ikke ha med mascara eller noenverdensting. Ikke tannkost engang...Ikke nok penger til drosje, ingenting. Ikke paracet...

Ja, nei, dette skjønner du!

Nemlig! Og det er forskjell på modne forhold og ungdommelig dumhet!

Skrevet
:oops: En ting til bare...det er ikke så LETT å komme heller etter x antall enheter, bare så det er nevnt. Det er igrunnen fryktelig vanskelig, det! Blir jo helt bedøvet, jo...

Jeg syns d er dritvanskelig å komme m for mye alkohol innabords.......Kan jo holde på en evighet!!! Sex er bedre uten alkohol, men morsommere på mange måter m alkohol!!! :ler:

Skrevet

Jeg syns d er dritvanskelig å komme m for mye alkohol innabords.......Kan jo holde på en evighet!!! Sex er bedre uten alkohol, men morsommere på mange måter m alkohol!!! :ler:

Man lærer jo med åra at sex er betraktelig bedre UTEN alkohol... :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det med å fake, er litt vanskelig å svare på. For før jeg hadde fått min første skikkelige orgasme, trodde jeg at den gode følelsen jeg hadde var orgasme?!? Skjønner? Men etter at jeg fikk ordentlig, skikkelig bånn gazz orgasme, var det ingen vei tilbake. Klarer ikke å fake, for jeg tror aldri jeg har klart å ikke komme. Faktisk. Heldig sånn, vet det. Men har da ikke vært i Maiken-scenario, min eneste lignende situasjon ble ekstremt opphissende for meg, fordi jeg hadde sjekka og dratt med meg hjem et lite barn av en gutt, og power-trippen overskygga alle andre følelser som ellers muligvis ville hindra en eventuell orgasme :D

Skrevet
Det fins selvfølgelig grunner Lassis... Og om du tror du aldri har blitt faket for er jeg sikker på at du tar feil :ler:

Kommunikasjon er en fin ting... :wink:

To har prøvd å fake ja, men de ble jo da avslørt... hehe.. Jeg sa bare at de ikke trengte fake fordi.... bla bla bla....

Skrevet
Ja, det er nå engang en stor forskjell mellom å gjøre dette i et parforhold kontra sent en natt i en forvillet tilstand av panikk fordi du kunne finne på å være så dum! Og i tillegg ikke ha med mascara eller noenverdensting. Ikke tannkost engang...Ikke nok penger til drosje, ingenting. Ikke paracet...

Ja, nei, dette skjønner du!

det er da jeg ikke har sex, men står over og prater meg ut av situasjonen... hehe...

Skrevet

Men nå burde en god elsker forstå hvor hun er, og når nok er nok også da.... Man er ikke god utelukkende av å kunne holde på som et stempel i fire timer liksom... hehe...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri faket orgasme. Heller ikke i mitt første forhold som varte noen år. Der fikk jeg aldri orgasme og min orgasme var heller aldri noe tema. Har lært litt med årene da og er litt mer frampå :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har faket orgasme opptil flere ganger. Er faktisk like god som Meg Ryan :lol: Forskjellige årsaker til det, men jeg tviler på at de mennene som opplevde feiken studerte pupillene mine for å sjekke om jeg virkelig hadde orgasme.

Skrevet

man trenger ikke stirre på pupillene til folk, men liker å se øynene, og da er pupillene der.. hehe...

Uansett omman blir lurt eller ikke... Vil hun det så værsgod!.... Da et det forholdet utelukket iallefall.

Skrevet
Jeg har faket orgasme opptil flere ganger. Er faktisk like god som Meg Ryan :lol:

Samme her. Dengang jeg var ung og naiv faiket jeg orgasme for at mannen ikke skulle føle seg ille til mote + at jeg det var flaut å si at jeg fikk orgasme. Huff, ikke sikker på om jeg vil ha ungdomstiden min tilbake. Så mange minner, så mange minner..... :roll:

Skrevet

har et opar kompiser som også har merket at damda har faket. de har imidlertid valgt å ikke si noe... Så hvem vet om dere har lurt gutta da... :wink:

Skrevet

Ja, der fikk vi jommen noe å tenke på :roll: Hvem var det fakinga gikk mest ut over igjen? De som dermed ikke fikk orgasme, eller de som var happy med å ha gitt orgasme og derfor er såre fornøyd?

Du vet, når vi kommer til det punktet hvor vi faker så er det fordi vi har begynt å kjede oss. Ikke kåte lenger, og istedet for å bare vippe fyren vekk, så later vi som så han skal bli ferdig, sånn at vi kan sove eller gjøre noe annet som vi har mest lyst til akkurat da.

Og noen ganger kommer vi jo bare ikke, og er vel litt redd for at mannen skal føle og tro at det er hans skyld da. Vi er oppdratt til dårlig samvittighet vi kvinner vet du Gyldenløwe, og et er en tilstand som er kronisk for mange, og som dere menn nok ikke kan sette dere inn i eller forstå :ler::roll: :-? :(

Skrevet

nuhvel Mysan.. hehe.. Hvor mange menn/gutter har fortalt at de ikke synes kjønnsleppene er stygge, at puppene er helt fine, magen helt flott -og ikke ment det?... :wink:

Skrevet
man trenger ikke stirre på pupillene til folk, men liker å se øynene, og da er pupillene der.. hehe...

Uansett omman blir lurt eller ikke... Vil hun det så værsgod!.... Da et det forholdet utelukket iallefall.

Mine O'er foregår alltid med lukkede øyne - jeg er nemlig ikke mentalt tilstede lenger i det øyeblikket... ingen pupiller og se da

Skrevet
:oops: En ting til bare...det er ikke så LETT å komme heller etter x antall enheter' date=' bare så det er nevnt. Det er igrunnen fryktelig vanskelig, det! Blir jo helt bedøvet, jo...[/quote']

Ja, er det ikke rart, Maiken? Helt bedøvet og totalt uten lyst egentlig, men slenger oss med... uvisst av hvilken grunn....

Har slutta nå da, men ungdomstiden hadde endel sånne situasjoner og by på ja... :ler:

Skrevet

Mine O'er foregår alltid med lukkede øyne - jeg er nemlig ikke mentalt tilstede lenger i det øyeblikket... ingen pupiller og se da

Samme her.....det er det jeg tror vertfall.........Går d et an å få en orgasme m vidåpne øyne????? :o :o :o

Hadde vel isåfall bare sett det hvite i øynene da.....

Grøss :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...