Gå til innhold

Kvinner faker orgasme!

Fremhevede innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Det ble visst for hard kost den der om brystvorter for moderator REmyline..... :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg faker hver gang.

Nå har typen min droppet både forspill, etterspill og ømhet.

Det er bare wham-bam, thank-u-mam...

Har jeg meg selv å takke??

Skrevet
:o er det utenfor tema å påpeke hvordan en kan se om hun faker eller ikke?...

Nei, det er det ikke :blunke: Men det har vært utrolig mye uten om snakk i dag, i mange tråder, vil bare at dere, gjør et forsøk på å ikke skli for langt ut igjen. ok.

Remyline -Moderator-

Skrevet

trodde jeg skrev på snikksnakk og snikksnakket.... og skrev bla bla i dagbøker i dag jeg... samt skrev saklig i diskusjonstråder.. jaja....

JEG hadde iallefall ingen intensjoner om å skrive noe utenom det som var tema her.. Men nå fikk du meg til å gjøre det... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg faker hver gang.

Er redd for det......og hvorfor har dere selv fordet....?

Skrevet
Jeg faker hver gang.

Tenker dere har større problemer enn faking av orgasme...
Skrevet

så lenge han tror du har det bra vil han jo ikke gjøre noe annet liksom...

Gjest Anonymous
Skrevet

Med hånden på hjertet: Nei!

Men tro det eller ei, har faktisk blitt beskyldt for å fake :o

Snakk om turn off...

Skrevet
Men tro det eller ei, har faktisk blitt beskyldt for å fake :o

Snakk om turn off...

:hoho::hoho: ....det må være verre enn spørsmålet "Kom du nå????" som jeg har fått en del ganger. Blir liksom litt feil å skrike "Jeg kommer!!!" for min del, men jeg burde vel kanskje begynne å gjøre det for å vise at jeg "ja, kommer" og "nei, jeg faiker ikke".

Gjest Cruella
Skrevet

Har havnet i seng med menn et par ganger, hvor jeg har skjønt at dette blir ingen suksess, hadde ikke hjulpet å veilede så mye heller, at da har jeg faket. Ville jo ikke ødelegge selvtilliten til fyren heller. Ingen vits å skulle prate om det, fordi jeg visste at her ble det ingen gang nummer 2.....

Så jeg har definitivt faket mer enn en gang, men aldri med min nåværende.

Skrevet

men veit ikke mannfolk at det er få damer som klarer å komme første gangen da Cruella?...

Skrevet
Kvinner faker orgasme!

Ikke jeg :sjarmor:

Har ikke faket før heller,- hvorfor skulle jeg det ?

Akkurat som det "hjelper" på hyrdestundene ? :lol:

Skrevet
Arketypen Skrevet: Ons Nov 05, 2003 21:57 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

men veit ikke mannfolk at det er få damer som klarer å komme første gangen da Cruella?...

Nå er ikke jeg Cruella da, men svarer lell.

Menn vet ikke det! Jeg har snakket med MANGE menn, som ikke forstår noenting når jeg sier at jeg svæært sjelden blir tilfredsstilt første gangen, og derfor ikke av et one-night-stand. (Jeg avstår derfor konsekvent fra disse.) Jeg ble overrasket over at du visste det... Men du ser ut til å vite uvanlig mye... :blunke:

Skrevet

Jeg har faktisk prøvd å fake en orgasme, men jeg fikk det ikke til jeg..

Det var teit det. Der lå fyren å pesa på og ikke ble han ferdig heller, venta vist på meg, så jeg tenkte jeg sklulle være hyggelig nok å fake en jeg.. Men fikk det svarten meg ikke til. Det ble teit det!! :hoho:

Så nå vis jeg er for sliten eller trøtt eller lei til å få til så sier jeg heller hyggelig i fra at jeg tror ikke jeg får orgasme i dag, men gidt er det fordi.. Funker bedre det, så vet somboern at han ikke trenger jobbe så mye for noe som aldri kommer til å sje!

Skrevet

Tro'kke jeg heller hadde greid d...........hadde følt meg så teit at jeg hadde vel bynt å gapskratte midt oppi det hele.....og da hadde jeg VERTIFALL blitt gjennomskuet.... :ler:

Skrevet

Nå er ikke jeg Cruella da, men svarer lell.

Menn vet ikke det! Jeg har snakket med MANGE menn, som ikke forstår noenting når jeg sier at jeg svæært sjelden blir tilfredsstilt første gangen, og derfor ikke av et one-night-stand. (Jeg avstår derfor konsekvent fra disse.) Jeg ble overrasket over at du visste det... Men du ser ut til å vite uvanlig mye... :blunke:

øø.. Takk, men jeg trodde nå det var basislærdom jeg da.. Sammen med bl a at det er langt færre som får orgasme uten "hjelp" enn de som får med kun .. bruk... av penis... ja, du vet.. hehe.. velvel.. :wink:

Skrevet

Basislærdom nei. Hvor skulle man lære dette? På skolen?

Skrevet

"livets skole" og med å ønske å lære.... :wink:

Skrevet

Ja, men på grunn av all fakingen, så tror de fleste menn at de er mestere i sengen. Og føler følgelig ikke for å lære noe.

Skrevet

Moralen er: Fake en orgasme og du lurer deg selv til slutt!

:lol:

Lillian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...