Gå til innhold

Kvinner faker orgasme!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det Nye, nr.13 2003

Menn tror de er mye bedre til å tilfredsstille

kvinnen enn det som er fakta. 20 prosent av

mannfolkene sverger på at en kvinne aldri

har faket orgasme sammen med dem, og 40

prosent er litt usikre. De resterende 40 pro-

sentene innrømmer imidlertid at de har

opplevd å bli faket for. Fakta er at hele 92

prosent av kvinnene innrømmer at de har latt

som de fikk orgasme minst én gang.

Der fikk gutta noe å tenke på tenker jeg.... :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Jeg er sjelden, er blandt de 8 % som aldri har faket ;)

Skrevet

Ikke jeg heller! Er jo veldig lett å avsløre da......Er d mulig å feike de sammentrekningene i skjeden som inntreffer v en ekte orgasme da??? Kanskje ikke alle gutta vet at det er sånn et er!!!!

Skrevet

:o Og jeg er allmen! Har faket, ja. Før altså :rodme:

Skrevet

Ja jeg inrømmer at jeg har faket engang, men det er lenge siden

Skrevet

Har også faket - før - innmari dumt egentlig for du havner i en ond sirkel. Forøvrig er det helt mulig å fake sammentrekningene også hvis du har gjort knipeøvelsene dine!

Suz :ler:

Skrevet

eh.... og grunnen til å fake er?.... Det er så dumt at det faller på sin egen urimelighet synes nå jeg da... Om hun ikke vil at jeg skal bli en bedre elsker så vær så god... lat i vei....

Men nå er det riiimelig vanskelig å fake puppillens utvidelse og sammentrekning, samt brystets forandringer... hehe.... Dessuten vet svært få hva de faktisk gjør når de får orgasme.... :wink: Og sammentrekninene syz, de klarer du nok ikek .. ikke de dype.. Gjør du?... :wink:

Skrevet

*rødmer nå*

Jeg faket fordi at jeg ville han skulle bli ferdig engang, vel! Hadde rotet meg oppi en situasjon som jeg ville ut av; kunne gnagd av meg armen, hadde han bare sovet. Istedet så ble mannen ALDRI ferdig, holdt på og holdt på og holdt på, og var SÅÅÅÅ oppsatt på at jeg måtte komme jeg også :o Så jeg tenkte som så: Faen, jeg faker. Dette gidder jeg ikke! Også ville jeg ikke være ufin da, skjønner du vel. Ville jo ikke si til ham. SE til å bli ferdig, din maskin! Jeg kjeder meg!!! Og når jeg lissomkom, så gikk det ikke så lang tid...

Skrevet
Der fikk gutta noe å tenke på tenker jeg....

Ja, der fikk vi jommen noe å tenke på :roll: Hvem var det fakinga gikk mest ut over igjen? De som dermed ikke fikk orgasme, eller de som var happy med å ha gitt orgasme og derfor er såre fornøyd?

Skrevet
:wink: Og sammentrekninene syz, de klarer du nok ikek .. ikke de dype.. Gjør du?...  :wink:

Syz???

Klarer det bra nok :sjarmor: Flere har blitt lurt... Men selvfølgelig er det umulig å fake de små tegnene - men hvor mange fyrer tror du vet alt om de tegnene :roll:

Uansett - det er selvfølgelig ingen gode grunner til å fake, men ganske mange aldersbetingede osv...

Usikkerhet - jenter (i en viss alder) tenderer mot å tro at det er dem det er noe i veien med når de ikke får en brakende serieorgasme med en gang - så da faker de

Enda mer usikkerhet - vil vise fyren at han er en flott kar :roll:

Smerter/ubehag/kjedsomhet - vil ha det overstått...

Umodenhet - klarer ikke å få en orgasme fordi man rett og slett ikke klarer å slappe av osv og blir lei av fyrens mas

Det fins selvfølgelig grunner Lassis... Og om du tror du aldri har blitt faket for er jeg sikker på at du tar feil :ler:

Skrevet

Puh! Av og til, løven, så er det ting som er mer presserende enn en orgasme. F.eks å se til å komme seg bort, ut, vekk fra noen som så innmari bra ut etter noen enheter, f.eks...

Skrevet
Puh! Av og til, løven, så er det ting som er mer presserende enn en orgasme. F.eks å se til å komme seg bort, ut, vekk fra noen som så innmari bra ut etter noen enheter, f.eks...

Og sånne grunner ja :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Slenger meg på "se nå til helsike å bli ferdig da mann det begynner å bli ubehagelig"-versjonen...

Skrevet
Slenger meg på "se nå til helsike å bli ferdig da mann det begynner å bli ubehagelig"-versjonen...

Er det ikke da bedre å heller snakke sammen? Kanskje kan sexlivet bli mye bedre dersom du gir uttrykk for hva mannen gjør galt?? :roll:

Skrevet

Er det ikke da bedre å heller snakke sammen? Kanskje kan sexlivet bli mye bedre dersom du gir uttrykk for hva mannen gjør galt?? :roll:

Selvfølgelig er det det - men vi kvinner er ikke alltid supersmarte vi heller - og noen ganger er det ikke tid og sted for de dype samtalene heller... :wink:

Skrevet

Joa, Maiken. Men jeg klarte ikke å se det som noe jeg som mann skulle behøve å bekymre meg altfor mye om. Jeg gjør mitt alltid mitt aller beste for at hun jeg skal være sammen med har det godt. Hvis det ikke er det hun vil, vel da skal jeg alltids klare å være ego også. Noen damer er ikke så oppsatt på å få orgasme f.eks. i forbindelse med samleie, greit nok, da stresser jeg ikke med det. Jeg elsker å gi oralsex, men hvis hun er nødt til å fake for å tilfredsstille *meg* da blir det litt bakvendt.

Jeg har sikkert blitt faket for jeg også, men mister ikke nattesøvnen av den grunn. Men ok, jeg er innbilsk nok til å tro at jeg ikke har blitt systematisk faket for over lang tid.

Hvis hun har problemer med å få orgasme med meg, og sier ifra, vel da gjør vi noe med det. Voksenopplæring er en fin ting :sjarmor:

Skrevet

Jeg forstår forresten det at jeget etter orgasmen ikke er noe man bestandig orker, og at man gjerne vil bli ferdig. I de tilfellene har jeg satt pris på at hun jeg har vært sammen med har sett meg i øynene og sagt "Bare kom, gutten min". Jeg har tatt det som en like stor gave som stønning og sukking, og spurtet fornøyd mot målet.

Skrevet
Hm... Jeg er sjelden, er blandt de 8 % som aldri har faket ;)

Jeg også. Kunne ikke falt meg inn!

Skrevet

Ja, det er nå engang en stor forskjell mellom å gjøre dette i et parforhold kontra sent en natt i en forvillet tilstand av panikk fordi du kunne finne på å være så dum! Og i tillegg ikke ha med mascara eller noenverdensting. Ikke tannkost engang...Ikke nok penger til drosje, ingenting. Ikke paracet...

Ja, nei, dette skjønner du!

Skrevet
Jeg forstår forresten det at jeget etter orgasmen ikke er noe man bestandig orker, og at man gjerne vil bli ferdig. I de tilfellene har jeg satt pris på at hun jeg har vært sammen med har sett meg i øynene og sagt "Bare kom, gutten min". Jeg har tatt det som en like stor gave som stønning og sukking, og spurtet fornøyd mot målet.

Ja, det er da en ærlig sak......... :enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...